Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
17.12.2009 22:36 - Превъплъщенията на една незабравима песен
Автор: mamkamu Категория: Музика   
Прочетен: 7759 Коментари: 16 Гласове:
9



Всички или поне разбирачите от нас :) са слушали невероятното парче „Ain"t No Love in the Heart of the City” на Whitesnake.

Когато за първи път чух тази песен в средата на 80-те, аз безвъзвратно и необратимо се влюбих в нея, а от там естествено и в невероятната банда, която я изпълнява. От тогава съм я слушал в безбройни варианти, някой от които бих искал да споделя с вас.

Парчето е написано от Michael Price и Dan Walsh в далечната  за някои 1974-а и е изпълнено за първи път от Bobby "Blue" Bland:




Малко след това Al Brown го изпява, естествено в един реге вариант:




Разбира се, не мога да не спомена и версията
(макар и рап!) на Jay Z, включен във филма "Американски гангстер" . Тоя филм се каня да го гледам от сума ти време и така си оставам само с каненето:




Песента е изпълнена наскоро по един брилянтен начин и от Paul Carrack:



Най-доброто (поне за мен) изпълнение за всички времена обаче е на Whitesnake с невероятния им вокал David Coverdale:




Айде стига вече, че ще взема да ви досадя с моите манящини :)


image


Тагове:   рок,   музика,


Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dorichela - По принцип бих гласувала за рап и...
17.12.2009 22:40
По принцип бих гласувала за рап изпълнението, но Уайтснейк... са си Уайтснейк!!!
цитирай
2. haralanov - Здравей!
17.12.2009 22:40
Странно или не но вече доста хора в blog.bg знаят,че съм повече от фен на Deep Purple,White Snake,Rainbow...Необяснимо е наистина!!!
цитирай
3. injir - Мания. Музикална. Хубава. За ду...
17.12.2009 22:43
Мания. Музикална. Хубава. За душата.
цитирай
4. jedi - @ mamkamu
17.12.2009 22:49
Мерси, човек. Тъкмо се чудех какво най-ми пасва на времето.
"Американски Гангстер" е един много приличен филм. Адски точно преценен и адски автентичен. Обърни внимание на художника на филма и оператора. Гледай го, няма да съжаляваш.
цитирай
5. jedi - @ haralanov
17.12.2009 22:55
Скоро ще узнаят и за мене:) Нещо политиката само лоши настроения ми вкарва напоследък. Скоро започвам "музикална стълбица 2" ;)

П.П. Моето прохождане с Пърпъл беше тавата от 75-та "The Singles A's & B's", която така небрежно продаваха в цум.
Мойте банди са Флойд, Сабат, Пърпъл, Мейдън Диси, Пърпъл, Кис, Хелоуийн, Дио и още други, но тези основно.
цитирай
6. cefulesteven - И на мен най-много си ми харесва У...
17.12.2009 22:56
И на мен най-много си ми харесва Уайтснейк.
За себе си съм си казал, че една музикална идея се преценява по кавърите. Когато идеята е Идея, все ще има кавър, който да затъмни и оригинала, в смисъл: да се хареса на много повече, отколкото дори оригинала. Макар в ориганала да е тази свръхестествена виталност, която заразява и се преражда...

Благодаря ти за приятните минути. Сега чух само оригинала и изпълнението на Уайтснейк, което си обичам. Но ще си изслушам и останалите.
цитирай
7. krotalka - Точно по това време излезе плоча с техни изпълнения,
17.12.2009 23:13
подарих я на големия син и от тогава започна любовта му към тази група. Покрай него и аз се наслушах...
цитирай
8. mamkamu - :)
17.12.2009 23:14
dorichela написа:
По принцип бих гласувала за рап изпълнението, но Уайтснейк... са си Уайтснейк!!!


По принцип не слушам рап, но мога да кажа, че парчето е добро! Е след Снейк де :)
цитирай
9. mamkamu - :)
17.12.2009 23:15
haralanov написа:
Странно или не но вече доста хора в blog.bg знаят,че съм повече от фен на Deep Purple,White Snake,Rainbow...Необяснимо е наистина!!!


Значи със теб сме на едно мнение и за музиката :) Не само за политиката :)))
цитирай
10. mamkamu - :)
17.12.2009 23:16
injir написа:
Мания. Музикална. Хубава. За душата.


Вярно е! Мания за душата :)
цитирай
11. mamkamu - :)
17.12.2009 23:18
jedi написа:
Мерси, човек. Тъкмо се чудех какво най-ми пасва на времето.
"Американски Гангстер" е един много приличен филм. Адски точно преценен и адски автентичен. Обърни внимание на художника на филма и оператора. Гледай го, няма да съжаляваш.


Ще се вслушам в думите ти и ще взема да го изгледам тоя филм :)
цитирай
12. mamkamu - :)
17.12.2009 23:21
cefulesteven написа:
И на мен най-много си ми харесва Уайтснейк.
За себе си съм си казал, че една музикална идея се преценява по кавърите. Когато идеята е Идея, все ще има кавър, който да затъмни и оригинала, в смисъл: да се хареса на много повече, отколкото дори оригинала. Макар в ориганала да е тази свръхестествена виталност, която заразява и се преражда...

Благодаря ти за приятните минути. Сега чух само оригинала и изпълнението на Уайтснейк, което си обичам. Но ще си изслушам и останалите.


Да, всичко се развива. Само ако погледнем "кавърите" на древногръцките драматурзи :)
цитирай
13. mamkamu - :)
17.12.2009 23:22
krotalka написа:
Точно по това време излезе плоча с техни изпълнения,
подарих я на големия син и от тогава започна любовта му към тази група. Покрай него и аз се наслушах...


Много стратегически ход! Знаела си какво да му подариш :)
цитирай
14. haralanov - О да,така е...
17.12.2009 23:31
Аз това си го знаех...
цитирай
15. tili - И на мен ми допадна
17.12.2009 23:40
рап - версията, но Дейвид Каврдейл и Уайтснейк са ненадминати!
цитирай
16. mamkamu - До tili
17.12.2009 23:45
Макар, че хич не слушам рап, харесах рапверсията (след Снейк естествено). Жена ми обаче, като музикален експерт, дето е пял в хор "Бодра смяна", ми каза хич да не залитам по тия вариации! Е, мнението ми си остава, с риск половинката ми да умре от смях :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mamkamu
Категория: Политика
Прочетен: 9470624
Постинги: 527
Коментари: 13770
Гласове: 20435
Блогрол