Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2009 17:20 - Суматоха (по Радичков)
Автор: templar Категория: Политика   
Прочетен: 3076 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.05.2009 21:09


Колелото се завърта. Сдобих се с график, програма, насоки за кампанията.... всичко, за което онзи ден мрънках че го няма, вече го има.

Днес минах през  щаба на Парчевич - яка готина, весела, продуктивна суматоха - имаме си всичко: политици, журналисти, мацки, гражданско общество, блогъри, глогъри, кибици, талисмани, кафемашини... и всички (без кибиците и кафемашините) се щурат в различни посоки  със зает вид, разнасят ксерокопирани таблици, молят се на тонера да пусне още малко черно, говорят по телефони, мобифони, джиесеми, скайпове, хендс-фрита, някои си говорят и сами... Абе с две думи мирише на избори. Дано на 7-ми да замирише на газ откъм Демир - баба теке.

Приятели ми пишат, че съм станал сериозен и сухар и им липсват майтапите и подигравките с батовете.

Комитата пък ми каза, че нейде из гр.общество Зелените ме критикували за комсомолски патос и че съм срещу Зелените...

Нека ме критикуват - нали сме политически противници.
Естествено че ще съм срещу Зелените - все пак съм от Сините.

Ако някой ще направи нещо добро за българската природа, това ще бъдат Сините* Сините могат обаче и да не успеят, ако примерно Зелените пратят на вятъра две-три хиляди гласа и Доган остане на власт. Когато учех за "зелен" преди петнайсетина години, в Биологическия учехме и математика, та  правих тука едни калкулации...

Ако стане така, че Доган остане на власт, тогава ще почиваме на "Златна перла", вместо на "Златна рибка".
Казвам го съвсем сериозно. Без патос, без военна терминология и без латински сентенции (Pinctada aurata v.s. Pisces Auratus.)
 
Утре отивам на море.

По комсомолски:  "Тръгваме из страната"
По батовски:  "Бурр-гаскиве-еее-чери..."



_______

*Стефан Тафров (N4 в листата на Синята коалиция за ЕП) беше "Зелен" в Гражданския комитет за защита на Русе през 1987,  когато комунистите убиваха хора заради разказани вицове,
*Лъчезар Тошев (N6 в листата на Сините за ЕП) беше "Зелен" в най-първата Екогласност от 1989, когато за демонстрация в защита на Рила пращаха в мазето на Държавна сигурност, а не в 6-то РПУ.
*Евдокия Манева - (N 2 в листата на Сините в Бургас ) е единственият "Зелен"  министър на екологията в новата ни история, който реално е помогнал за запазване на българската природа. 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: templar
Категория: Политика
Прочетен: 3798757
Постинги: 428
Коментари: 2648
Гласове: 10559
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031