Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2011 00:01 - Аз пък съм за Прошко!
Автор: templar Категория: Политика   
Прочетен: 5929 Коментари: 0 Гласове:
-209

Последна промяна: 06.05.2011 00:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На 15 май ДСБ ще избира кой да и е кандидат за кмет на София. Ще избира между Прошко Прошков - мажоритарно избран кмет на Лозенец и Петър Москов - общински съветник.

Познавам бегло Петър Москов и отношението ми към него е изцяло позитивно - бих го подкрепил ако стане кандидат на Сините.

Познавам добре Прошко Прошков, познавам го от години и мнението ми за него е възторжено. Истински джентълмен, приятел, човек с култура, възпитание, вкус, хъс, енергия и наивен ентусиазъм. Прецизен градски пич - немски възпитаник като инж. Иван Иванов....

Приятелството ми с Прошко не е тайна за читателите на блога. Прошко има уникална колекция с хубава музика и периодично сипваме по един Bushmills и осъмваме в разговори за политиката, за музика, за коли, за Никол Станкулова, която чете времето по Нова, за Обама и Осама, за Саркози и Кадафи, за  Фердинанд и Стамболов (Иван - Sulla)  Аз се присмивам на Омегата му, защото е кварцова, а той гледа с русофобска неприязън колекционерския ми "Командирские" - Чистополь - Заказ МО СССР с посвещение на задния капак "полковнику Пашневу В.В. от ком. ВВС ЧФ 1982". С две думи, ако живеехме не в България, а в добрата стара Англия, където джентълмените членуват в клубове, то ние с Прошко щяхме задължително да членуваме в един и същи клуб, да се ядосваме на едни и същи новини от Камарата и да седим в съседни ложи на Уимбълдън ;).
Въпреки това и през ум не ми е минавало да изразя подкрепата си за Прошко директно и пряко в блога, считам че би било проява на лош вкус, обида към интелекта на читателите и към другия кандидат, който е достоен мъж.

Стана така обаче, че в последния СЕДЕМ прочетох едно интервю, което ме накара да реша друго. Председателят на  ДСБ-София  ген. Атанас Атанасов на две страници открито агитира за Петър Москов. По моите разбирания председателят на софийската организация трябва да е гарант за честното състезание. Разочарован съм че това интервю на Атанасов не е на висотата на позицията, която заема. Милиционерски ПР, неуместен и нелеп като песен на Веско Маринов.

Нямам нищо против Москов, нито срещу Атанасов. Досега не съм имал основание да говоря и мисля за някого от тях нещо различно от хубави неща. Считам ги за наши хора, от нашия окоп и се надявам така да бъде и занапред. Но съм убеден, че председателят на партийната структура да агитира за един от кандидатите е нечестно и саботира  цялата идея за вътрешни избори.

Някога имаше един партиен началник, Милко Балев и той си имаше любим отбор и си го подкрепяше... аз не бях много по футбола, но от сърце подкрепях другия отбор. Семейството и приятелите ми също!

Успех Прошко!

image




Гласувай:
18



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: templar
Категория: Политика
Прочетен: 3798468
Постинги: 428
Коментари: 2648
Гласове: 10559
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031