Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2013 23:04 - Защо НЕ?
Автор: templar Категория: Политика   
Прочетен: 14058 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 24.01.2013 23:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Огромна досада ми причини говоренето за икономика, енергетика и екология в един чисто политически казус, при който БСП се опитва да спечели предизборно авторитет чрез евтин популистки фокус.

На всички е ясно, че дори целокупният народ да гласоподаде 100% от всички избиратели с ДА, това няма да породи никакво последствие, защото въпросът е глупав, а референдумът - абсурден. Ако същият целокупен електорат гласоподаде НЕ, също няма да има последствие. По същата причина. 

Няма нищо страшно, ако референдумът е легитимен и отговорът на народа е ДА. Защото е една глупост, която не поражда правни последствия.  Страшно ще бъде, ако независимо от общия брой гласували (дали ще е легитимен или не референдума), резултатът е много висок процент за тезата на БСП. 

Цялата игра тук е, че БСП
 искат да се получи много висок резултат ДА (например 80% или повече) и да започнат да спекулират медийно няколкомесеца преди изборите с внушението, че видиш ли 80% от хората са готови да ги припознаят за свои политически представители. Психоатака на БСП и нищо повече, това е референдумът. 

Затова, който бойкотира референдума, той обслужва пряко плана на Станишев, като оставя резултата в ръцете на червените активисти и го тласка към 80+%

Много съм съскал срещу определения като "традиционната десница" или "автентичната десница". Винаги досега тези изрази са ми звучали лузърски и безмислени. 

Днес вече не е така. На този референдум, за мен ДСБ/Единство изпълни със съдържание понятието "автентична десница". И аз се радвам, че я има и че съм част от нея. От 28 януари насетне, автентична е онази "десница", която, когато Сергей Станишев и БСП каже ДА, казва срешу него НЕ. 

И в неделя ще видим точно това:
 

От едната страна е БСП с тяхното Белене, които казват ДА (и Атака, за да сме точни)
В синия ъгъл на ринга е ДСБ/Единство, които казват НЕ (и еколозите, за да сме точни)

А в публиката няколко певици и манекенки  се въздържат, почесват, кандърдисват и назландисват. 


Когато Сергей Дмитриевич Станишев, роден като съветски граж
данин, получил български паспорт през 1996г, син на партизанин, осъден на смърт за тероризъм и емигрирал в СССР, после член на Политбюро... и неговата партия казват за нещо ДА, то аз и моите крещим НЕ! Така е било от 9 септември 1944г. до днес, така ще бъде и на 27 януари.

И не ми говорете тук за крушки, ток и ядрени централи.  Не 
е по темата.
image





Гласувай:
9



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: templar
Категория: Политика
Прочетен: 3808514
Постинги: 428
Коментари: 2648
Гласове: 10559
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930