Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2011 02:03 - Подкрепи България! Запиши се в "еРепублик" !
Автор: audan Категория: Забавление   
Прочетен: 5486 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 14.07.2014 15:59


    Не знам как е при вас, но при мен е така - търся нещо, а намирам друго. :) Така стана и една зимна вечер на 2011-та. Какво търсех не помня, но намерих една игра - "еРепублик".    Вече съм "дърто магаре", обаче съм бая любопитен от време на време. Явно в точно такъв момент съм попаднал на играта. В рекламния клип се казваше, че "това е социален експеримент". Интересно звучи, нали? И ... реших да вляза. Пък ако не ми допадне, мога винаги да се изтрия.  Така на 08.01.2011 г. аз станах еБебе.    Посрещна ме Президентско обръщение (еБългария е президентска република), към което имаше препратки към ... еДетска градина. От там дават всякакви съвети и ... ментори - напреднали играчи, които помагат всячески. Е, моят не беше това, за което мечтаех, но повечето играчи са на възраст между 10 и 15 години. Не мога да очаквам много.    Както и да е. Успях да "порастна" и вече съм "еГражданин".  "еБебе"-то трябва единствено да работи. В еСвета експлоатацията на детския труд си се смята за нещо естествено, защото няма еУНИЦЕФ. еГражданинът може и да се бие, защото е достатъчно силен да прави щети на враговете и най-важното - съумява да възстанови здравето си на 100%.    Тази виртуана реалност доста наподобява РЖ - реалния живот. Можете да създавате или купувате фирми, да си основете вестник, партия или друга организация. Има 4 вида пазари - стоков, паричен (включва и златото), трудова борса и пазар, където може да си купите фирма на по-ниска цена, отколкото, ако я създадете.  Всеки месец гласувате за еПрезидент, а ако сте член на партия -  и за партиен лидер. Изобщо - сериозна работа е еРепублик!  Тук можете да тренирате различни ситуации, които после да ви помогнат в РЖ. Поне за мен е така. А и контактувате реално с хора от всички страни.   Нещо суховато стана материалът, затова - малко разтуха! :)
 
image image  
 Това е клипът, който ми "запали фитила" - 
"Война - България срещу Турция и Македония в еРепублик" 
http://www.vbox7.com/play:cb0a1754 


А така изглежда едно еПредидентско обръщенив. В случая е използван личния вестник, а не служебния.


image

 

Lumpy News dark3lf     image Bulgaria  image

 

431431 Второ президентско обръщение image 83 comments  yesterday

Здравейте image

Искам да изясня някой неща, за да сте в течение на нещата.
Първото е че в изключително неудобен момент ме хвана това президентство.
Второто е че новото МВ вече работи с пълна сила.
Третото е че Милев беше предвиден в моя кабинет за управител на БНБ, така че той запазва поста си.
Четвъртото е че ме сърби ухото.
Петото е че Министър на Външните още не съм избрал, защото се колебая.
Шестото е че говорих лично със Сръбския президент и до мирно споразумение не се стигна. Както знаете не си поплювам, а оня тарикат ми искаше 3000 злато за 2 региона при което му казах по цивилизован балкански начин да прави любов с женския си родител. image
Седмото е относно бъдещето на България:

- Освобождаваме се
- Една-две седмици се стабилизираме
- Правим си нова граница с Иран.

Това е за сега image

Ако имате въпроси не мога да ви помогна особенно image
Бой в Пловдив и България над всичко!



  image image.image imageimage

Можете да се включите чрез този линк 
http://www.erepublik.com/bg/referrer/AUDAN
и
ли чрез този :
http://www.erepublik.com/en/referrer/AUDAN  

 








Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zaw12929 - ОЩЕ НМЕ СЕ РЕШАВАМ ДА ЗАПОЧНА
28.07.2011 23:09
ОЩЕ НМЕ СЕ РЕШАВАМ ДА ЗАПОЧНА
цитирай
2. audan - :)))
31.07.2011 22:17
Е, регистрацията не боли ... много. :)))

Ако се решите, пишете ми. Ще и поема - ще помагам с каквото мога - ще работите в моята фирма ( ако желаете), ще Ви казвам как по-бързо да напреднете.

Сега Турция нападна Русе, а ние вдигаме въстание в Бургас, защото вече е завладян, заедно с Пловдив.

Ако искате да разберете вътрешните нагласи на хората от различни народности, то тази игра е мястото. Тук играят деца, а те говорят, пишат и се държат както родителите си, но без да се пазят.

Това ме привлече някога.
цитирай
3. joysii - Да играеш исторически игрички може ...
04.08.2011 19:46
Да играеш исторически игрички може да те бива.
Но да раздаваш акъл кога се и как се ползва багер при археологически разкопки...не ти е по акъла.
Само може да си приказвате с Долсинея празноглавата като на пейката пред къщи.
Иначе технологията на разкопаване на могили с или без багер се учи надълго и нашироко.Не е като за всеки. Гледай си игричките и не давай категорични мнения за неща ,които не познаваш,че ставаш жалък и смешен.
Хайде - приятна игра.
Бооожее, и тия хора дето ми играят исторически игрички са седнали да критикуват учените от БАН!!
Алооо, то в науката не е като в играта,бе!
цитирай
4. audan - Отлично познавам колко и как се учи за багерист-археолог
04.10.2011 21:54
joysii, не помня да съм Ви обиждал с обидни квалификации или по какъвто и да и било друг начин!
Затова не се полага на човек като Вас, който претендира да се познава с хора от интелигенцията и дори да се счита за един от тях, да се държи като каруцар от Коньовица!!!

Не ме познавате и не знаете кой съм, какво, кога и колко време съм учил, какви постижения имам и колко съм известен.
Тук не искам да ме съпровожда светската ми обстановка, затова играя ролята на обикновен блогър. Имам нужда от малко аонимност.

По въпроса с багерите и копаенето. Археолозите са на две противоположни позиции. Аз защитавам тази на "ръчните" разкопки. Да, става бавно, но и не се унищожават артефакти, които не могат да се предвидят чрез уредите.

Познавам се лично с Диана Гергова, която за мен е един истински български учен. Участвал съм в предварителни изследвания на сегашния Археологически резерват "Сборяново" още когато това място се казваше само "Демир Баба текке" и съм един от хората които го направиха резерват!

Естествено участвах в първите години, когато се изучаваше т.нар. "Свещарска гробница" под Гинина могила. И точно тази част от живота ми ме накара да съм отрицател на багерите. Намерих "драчка", която един багер не би усетил, а смачкал. Помня онова чувство, когато се питаш кой и преди колко години е държал същата чаша. И преди бях намирал неща, но тази чаше бе преломен момент в живота мио като осмисляне на ценностите.

Затова не се изказвайте без да знаете кой е насреща Ви!

ПП Няма да изтрия коментара Ви, дори ако настоявате, докато не се уверя, че сте започнали да се държите като Hommo Sapiens, сиреч - с уважение към събеседника си!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: audan
Категория: Политика
Прочетен: 189850
Постинги: 17
Коментари: 89
Гласове: 4702
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031