Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2010 15:03 - Величко Николов - художникът
Автор: boristodorov56 Категория: Други   
Прочетен: 4640 Коментари: 11 Гласове:
23

Последна промяна: 22.05.2010 16:24

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

    Представям ви художника Величко Николов.
    Лично за мен, до използването на негова картина от ka4ak за титулната страница на списанието "Свободни поети", той беше абсолютно непознат, но този факт освен личната ми ограниченост,  не означава нищо повече. 
    В контекста на разразилата се словесна баталия, която очевидно излезе съвсем от контрол, реших да покажа няколко негови картини на онези, които подобно на  мен не бяха запознати  с  произведенията на  този художник - намират лесно и бързо в Гугъл. Картините ми допадат и нямам намерение да се правя на разбирач и  да обяснявам надълго и нашироко защо първичният ми инстинкт е решил така.

    Няма да е удобно участниците в спора Владо Качаклиев и Весо Вълев, които считам за свои приятели, да коментират тук и да разширяват територията на терзанията си.

 
    От всички останали - искам вашето непредубедено и честно мнение за този спор.



image

      image

image

       image

       image

         image

          image

image

        image

 




Гласувай:
23



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Адаш!
21.05.2010 16:33
Знаеш, че рисуването е най-голямата ми страст,затова директно ще кажа ,че не харесвам новите стилове от всякакъв "арт" !
Душата ми не ги възприема и това е!
Б.
цитирай
2. bowman - ... ; )
21.05.2010 17:10
Сигурно е някакъв сорт символизъм , линиите са много чисти и не бяга от детайли което е плюс ,но е подходящо за илюстрация за картина на стената създава шантаво настроение . Определено необичайно комбинативен ; )
цитирай
3. lado - Чудесен художник - няма проблеми ...
21.05.2010 18:59
Чудесен художник - няма проблеми нито с композицията, нито с колорита, нито с анатомията, или перспективата. Няма тайни за него и в играта със светлината.
Стилът му е чист сюрреализъм.
Харесването му или не, си е чисто субективно - идеите му ,превъплътени на платното не могат да бъдат приемани еднозначно от всички. Сигурен съм, че не си е поставял и такава цел , а е бил , и е честен към вътрешното си чувство и неговото изобразяване и пренасяне на платното.
Поздрави.
цитирай
4. razkazvachka - сюр реализъм - любимият ми стил
21.05.2010 19:17
и си има собствени находки, макар и елементите да са от позната символика - изпипва ги човекът, кефят ме
цитирай
5. injir - Спорът какъв е? Че пак не разбрах. ...
21.05.2010 22:55
Спорът какъв е? Че пак не разбрах. Предпочитам мирно и дипломатично решаване на въпроси. Видях заглавната страница с хвърчащия Пегас . Ако това е изборът - добър е. Подкрепям!
цитирай
6. lila - нямам понятие какъв спор се е пор...
22.05.2010 12:26
нямам понятие какъв спор се е породил, но картините ми харесват!
прекрасни са със своята фантазност и секаш създават една нова реалност..
здравей!
цитирай
7. nicodima - Картините са невероятни!
22.05.2010 15:36
Признавам си, и аз не познавах художника, въпреки че творби с познат стил съм виждала при една много млада художничка...
Впечатлена съм от смисловия товар, който носят - от спиралата на ДНК, която води към Бога, от арената на мъртвите пешки, от тичащото през времето дете...
А спорът... бегло съм запозната... не мога да взема страна.
цитирай
8. panazea - Моята артистична вена ми подсказва, че
22.05.2010 16:41
това е един добър художник! И не се стремя да доказвам защо! Просто ми харесва! Това е в сферата на мойте вкусове! Това е закодирано в мен!
:))
цитирай
9. stefanni - страхотни картини - прекрасни са. . ...
22.05.2010 17:56
страхотни картини - прекрасни са ...те просто говорят...
и за мен името беше непознато до преди миг,
така че съм благодарна задето узнах нещо за
този талантлив художник )))
Поздравления за този блог !!!
цитирай
10. eien - "От всички останали - искам вашето непредубедено и честно мнение за този спор"
27.05.2010 10:21
Може ли да прочета Вашето мнеие под този постинг?
цитирай
11. анонимен - я так вас долго искала..что увидеть и еше восхитится вашим творчеством
22.01.2011 15:21
я так вас долго искала..что увидеть и еше восхитится вашим творчеством..вы мне подарили ваш буклет с вашими картинами.. большое спасибо..мы с вами втретились случайно ..вы рисовали мой портрет .а потом долго говорили за жизнь...напишите свой еmail. личный я вам вышлю ваши фото..2001 года..спасибо...Таня, Беларусь.мой адрес: Shumtat1@mail.ru
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: boristodorov56
Категория: Рецепти
Прочетен: 8060681
Постинги: 1534
Коментари: 20151
Гласове: 47589