Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2013 23:23 - Маноле, протеста вече се окървави, доволна ли си душица подла?
Автор: valsodar Категория: Лични дневници   
Прочетен: 20640 Коментари: 34 Гласове:
14

Последна промяна: 23.07.2013 23:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg



Гласувай:
26



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Призивите за кръв, не са ли подсъ...
23.07.2013 23:32
Призивите за кръв, не са ли подсъдни?
цитирай
2. valsodar - На фона на събитията и на тези след ...
23.07.2013 23:39
На фона на събитията и на тези след тях - да.
цитирай
3. getmans1 - абе, има заблудени
24.07.2013 00:07
Един, обществото не го ХАРЕСА за министър, ТЕ го назначиха за СЪВЕТНИК!
Друг, обществото не го хареса за ШЕФ на нещо СПЕЦИАЛНО, - ТЕ го назначиха за СЪВЕТНИК!

И ЗАЩО ЛИ, някакви си ПРОСТАЦИ подскачат? ЧУДНО ! ! !
цитирай
4. demograph - Ако искаш всичко да си мирно и тихичко, трябваше да посъветваш господарите си да си ходят
24.07.2013 00:09
трябваше да посъветваш господарите си да си ходят. С мафията ви е свършено.
цитирай
5. valsodar - demograph
24.07.2013 00:30
Мафията е точно тази, която обсеби енергията на протеста и я употреби за целите си. А една от подлогите на мафията е именно Манол Глишев, който е сред основните подстрекатели и провокатори за днешното окървавяване на протеста. Не се и съмнявам, че и ти имаш заслуга за това.
цитирай
6. evrazol - Протеста /протестиращите/ не се окървави
24.07.2013 01:44
Окървави се полицията. Дай сега за човешките права на депутатите. За нашите права е ясно.
цитирай
7. osi4kata - да, Радо.
24.07.2013 03:42
Полицията се окървави.
цитирай
8. valsodar - kansandilh Глишев бе просто дот...
24.07.2013 08:35
kansandilh Глишев бе просто дотолкова глупав, че да изнесе нещатата от кухнята на събитията. Така, както един друг глупак преди него си водеше тефтерче кой да притисне в разследванията си, така и този писмено оповести подготвяната провокация. Колко трябва да си самозаслепен, за да направиш подобна глупост... - е нямам коментар.

Но, фактите са си факти:
1. Подготовка за окървавяване на протеста
2. Призиви за изострянето му
3. Внедряване на провокатори зад редиците на протестиращите пред НС с предварително разкъртени павета.

И?

Аз ли да си затворя очите, вие ли ще си отворите вашите, какво правим сега?
цитирай
9. valsodar - Сценарият от 90-те, с ескалацията ...
24.07.2013 09:38
Сценарият от 90-те, с ескалацията на напрежението, с блокадата на парламента, с окървавяването на протеста, с показната гладна стачка на Сугарев 1:1 се повтаря и днес. Какво постигнаха протестиращите тогава? Какво ще постигнат днес?? Добре, ще падне правителството на Орешарски, ще има нови избори, а после, след тях... пак същата история. Има си научни методи за управляване на тълпата, чрез прогнозиране на реакциите й и насочването им в нужната посока. Има си поведенчески модели, които са изследвани и вкарани в научни модели на управление. Не е невъзможно хората да бъдат манипулирани така, че следвайки убежденията си да бъде впрегната енергията им против самите тях. Дали съм прав или съм параноик просто до една година ще се види, даже и по-малко. Истината винаги излиза наяве. Така, както излезе тази за "спонтанността" през 90-те. А за нея знам немалко неща, от хора на които им е било плащано да са на площада, от хора на които лично им е обещавано от Н.Михайлова специализация в европейска държава по избор, ако изведат студентите след себе си. Студентите вече се чалгаризираха и днес ги няма на протеста като общност - тя вече отдавна се разпадна. Но това не пречи, с помощта на Фейсбук, социални платформи и други виртуални медии да се манипулират нагласите, позициите, настройките на хората. Да, безусловно съм съгласен че промяна трябва да има. Да, аз съм против лицемерието и демагогията от страна на БСП, ДПС, ГЕРБ , ДСБ и всички останали туморни разклонения на Номенклатурата на БКП, която ги създаде и чийто финансови цели те защитават превръщайки се в подръжници на Мафията. Но всичко това трябва да става осъзнато, с подход и мисъл, а не по пътя на крайните емоции и страсти, чрез които успяват да ни разединят и манипулират в тяхна изгода.
цитирай
10. ok3223 - Сега ДАНС и
24.07.2013 11:16
прокуратурата трябва да поработят.
Глишевци и помагачите на г-жа Станева са на книжен носител.
Гласчетата и записите в интернет, на СРС - разчетени
Трябва да се види от народа и Света,
че и у нас има държава и тя си е на място.
Организаторите и провокаторите пред Темида.
Нека тя да си каже думата.
За да отърват затвора Цв.ЦВ. и Б. Борисов са готови
да потопят страната в хаос и размирици.
Виновните на съд, и нека той си каже думата.
цитирай
11. mglishev - Изключително съм доволен,
24.07.2013 12:09
беше незабравимо. Който не е страхливец, да заповяда пак довечера, в четвъртък, в петък...
цитирай
12. krassko - Би ли ми обяснил някои неща които не разбирам :)
24.07.2013 12:16
Основно охраната на парламента е от охранителна полиция.
Но каква работа имат там "специалните полицейски сили?
Там бяха и "силите за борба с тероризма" с черните маски под каските.
Там бяха и биячите от специализирания отряд "Сигма", които основно налагаха с палките.
И питам след като имаме 30 хилядна армия, за какво ни е 60 хилядна полиция? Снощи се видя за какво. За да пази политиците от "народната любов".
Единственото тъжно нещо е, че Борисов и компания доволно потриват ръце.

цитирай
13. mglishev - Да, за съжаление...
24.07.2013 12:36
krassko написа:
Основно охраната на парламента е от охранителна полиция.
Но каква работа имат там "специалните полицейски сили?
Там бяха и "силите за борба с тероризма" с черните маски под каските.
Там бяха и биячите от специализирания отряд "Сигма", които основно налагаха с палките.
И питам след като имаме 30 хилядна армия, за какво ни е 60 хилядна полиция? Снощи се видя за какво. За да пази политиците от "народната любов".
Единственото тъжно нещо е, че Борисов и компания доволно потриват ръце.



... но все пак, снощи им показахме, че няма да има повече търпение.
цитирай
14. djgator - МОМЧЕТАА!!
24.07.2013 14:07
Не се карайте - и Радо и Манол са ми симпатични, не искам да виждам разцепление в будните българи! Радо е малко по-сдържан, Манол е по-буен, но и двамата знаят къде е заровено кучето, кой ни управлява 70 години вече и тн. Ако гадната олигархична мафия цели да ни разедини ( което е сигурно) то подобни дразги наливат вода в тяхната мелница и не ни помагат с нищо. Заровете томахавките и си стиснете ръцете, не се обиждайте - грозно е. Двамата сте се доказали хиляди пъти, имате ценз и аудитория, не правете сеир на нещастниците!
цитирай
15. valsodar - Изострянето на безредиците е на...
24.07.2013 14:56
Изострянето на безредиците е напълно умишлено.

Видно е, че голяма вина за това има ГЕРБ! Но от ГЕРБ не са единствените провокатори в протеста!!!

Надявам се, в близко бъдеще виновните за това да са известни и да понесат отговорността си, независимо от това от коя точно страна на барикадата са били. Насилието винаги ражда насилие, като в негова жертва най-често падат невинните, за сметка на тези които го пораждат.

Не мога да приема за нормално, в жертва на нечии икономически интереси да бъдат пренесени невинни хора, жени и деца.

Ако някой тук иска да прави насилствен опит за държавен преврат, то нека да бъде истински мъж и да излезе открито като си понесе последствията без да подстрекава други към това, а той да се крие зад анонимноста си.
Да си прави терористичната група, партизанската дружина и там каквото още си ще, та да си го гърмят на месо - няма да съжалявам за него.

( Оставям настрана доколко законно е това - знаем че не е! ).

цитирай
16. zelas - Всеки човек желае да живее в мир, но ...
24.07.2013 17:00
Всеки човек желае да живее в мир, но понякога той трябва да защити правото си на мирен живот.
цитирай
17. valsodar - zelas
24.07.2013 17:21
Но не и с насилие над околните. Защото там където заговори езика на омразата и насилието което я следва, мирът вече е изгубен.

Апропо, не виждам с какво точно е застрашено правото на мирен живот на Протестиращите? Да не би междувременно правителството на Орешарски да е обявило война на друга нация?

Между другото Европа не е загрижена толкова за стандарта ни на живот, колкото да се запази стабилен плацдарма на НАТО за предстоящата му война с Иран. Дестабилизирана обстановка у нас, може много неприятно да повлияе на логистичните операции за поддръжката й, а в Иран са следващите големи петролни залежи над които САЩ все още не са сложили ръка.
цитирай
18. kbalenciaga - valsodar, "взаимствал си" мои реплики към mglishev
24.07.2013 18:49

дори преди да реша да ги напиша.:)))

От кога пиша пак и пак, че такива като mglishev, са долни подлоги на слугите на Червените олигарси.
И че те, както и другите представители на Столичната средна класа, протестиращи тези дни са МНОГО ВРЕДНИ ЗА БЪЛГАРСКОТО ОБЩЕСТВО!
Ето че има и други, които се осмелят да им кажат директно какви боклуци са.
Това е начина.
Защото докато истинските интелигентни хора си мълчат, такива отрепки ще влязат и във властта, представяйки се за нещо ново.
А всъщност е видно, че те са същите боклуци както са и сегашните политици от БСП, ДПС, ГЕРБ, АТАКА, ДСБ!
цитирай
19. kbalenciaga - Ама гледайте колко отрепки са сложили отрицателен вот на този постинг!?
24.07.2013 18:58

Алчните, егоистични и лицемерни помияри от Столичната средна класа са се устремили към кокала, и са готови на всичко за да постигнат целите си!
Ноооо...не виждат че насреща им идват тези, които наистина има за какво да протестират - бедните, угнетените, унижените!

Помияри от Средната столична класа, е познайте какво ще ви случи при този сблъсък!
Ама "Да би мирно стояло, не би чудо видяло"!
цитирай
20. theeconomist - Човече, не обяснявай на
24.07.2013 18:59
"средната класа" Те са гневни, защото всичко им е "втора употреба"! Панелките, колите, жените, дори и красивите дрехи.
Те не знаят, че някои си "шият" дрехите.
Те в същност са конфекция.
цитирай
21. porko - Ей, свинарите! Не се карайте, ами ...
24.07.2013 19:18
Ей, свинарите! Не се карайте, ами вземете да си оправите кочината, че голяма мръсотия е на всякъде. И вие ще се вмиришете. Свинете ви не са виновни, стпаните им толкова могат!
цитирай
22. valsodar - kansandilh
24.07.2013 19:26
Много добро паралелно сравнение. Блестящо! Благодаря.
цитирай
23. valsodar - kbalenciaga
24.07.2013 19:30
Опитвам се, доколкото ми е възможно да се въздържам от крайни реакции в сайта, но тоя път просто не издържах. Не заради битите, а заради майките които са на протеста и невинните деца с тях. Защото има хора, които не биха се поколебали да ги хвърлят под краката на жандармерията, за да окървавят още по-зрелищно протеста и да заслужат хонорара си, даден им от още по-безскрупулни от тях.
Да, на протеста има платени "протестиращи".
Да, това е една много малка част от хората които са там, но трябва да се отчита тяхното присъствие и опитите им за манипулация на протеста и насочването му в крайно екстремни прояви.
Да, не отричам правото на мирен протест.
Мирен, а не направляван хаос и дирижирани провокации към полицията!

С две думи - не прави на другите това, което не искаш те да направят на теб!
цитирай
24. valsodar - theeconomist
24.07.2013 19:32
Не знаех, че в България има средна класа??!
Искам да се запозная поне с един нейн представител, дали ще е възможно да се намери?
цитирай
25. valsodar - За съжаление и свинари даже не сме, а стопаните са в чужбина.
24.07.2013 19:47
porko написа:
Ей, свинарите! Не се карайте, ами вземете да си оправите кочината, че голяма мръсотия е на всякъде. И вие ще се вмиришете. Свинете ви не са виновни, стпаните им толкова могат!


Но това не пречи да почистим кочината, че смрадта й се носи не само при нас, а и по целият свят. Свинщината е пълна. Освини се всичко - морал, манталитет, представи.
цитирай
26. porko - Ей, свинарите! Не се карайте, ами ...
24.07.2013 20:00
valsodar написа:
porko написа:
Ей, свинарите! Не се карайте, ами вземете да си оправите кочината, че голяма мръсотия е на всякъде. И вие ще се вмиришете. Свинете ви не са виновни, стпаните им толкова могат!


Но това не пречи да почистим кочината, че смрадта й се носи не само при нас, а и по целият свят. Свинщината е пълна. Освини се всичко - морал, манталитет, представи.

Съгласен. Другите гледат да си скрият нечистотиите, а част от нас се и хвалят колко сме се осрали.
цитирай
27. vmir - Манол е читав българин. Казва си какво му е на душата и го прави.
24.07.2013 20:01
За мижитурките това е неразбираемо, а за големите мижитурки е даже подло. Защото единството между думи и дела проваля мераците на мижитурките тихомълком да си присвояват чужди заслуги и да назидават читавите като Манол. Не можеш да се опреш и на малкото пръстче на Манол. Дай Боже повече като него и по-малко като теб.
цитирай
28. danailvdimitrov - може да си |"казва каквото му е на душата" -но тогава що за душа носи
24.07.2013 20:10
Да "насъскваш" другите да се палят и протестират в безброй постинги какво е ???

А самия ти да си спотаен смисъл на болна амбиция .

Доста такива "читави българи"- историята ни гъмжи от тях.
цитирай
29. mglishev - Така е!
24.07.2013 20:45
Тиквата ме слуша. Като кажа:
- Буда, дай да окървавим протестите! - той отвръща:
- Прав си, Глишев, давам.
И ги окървавяваме.

Бил съм платен и прочие. Не е вярно - аз плащам. Толкова сме богати в гнилата софийска средна класа, че вече четиридесет и един дни плащам по петдесет лева на средно трийсет хиляди души. И за какво? Е, как - за да бъде пребита милата българска жандармерия от опасните софийски лумпен-рентиери, да върна Тиквоча на власт и да седнем с него да правим списъци на русофили и комунисти за обесване. Путин ми праща немощни закани, че щял да ми проводи плутониева капсула като на Литвиненко, но пък Вивиан Рединг ми обещава неземни наслади из коридорите на Военния клуб. Обама намери време да ми драсне поздравително мейлче. Цецо Конецо ми целува ръка като ме види и ми шепне почтително:
- Добър ден, Кръстник.
Изобщо, опасен окървавител съм.

Колкото до жените на протеста и техните деца - браво на тях. Тези майки имат характер, а не се спотайват. Тези "лумпенки", "реститутки", "глезли", "рентиерки", "шопкини" и не знам какви още. Не ги е страх да отнесат палките заедно с нас. Това са жени с мъжки сърца. Знаят за какво протестират, и не, това не е връщането на проклетата Тиква. Защото Тиквата е същото като Станишев, Местан и Сидеровчето - а именно свидна рожбица на триклетата БКП. Всички тези типове ще бъдат изметени от нас, софиянците. Защото останалата част от страната явно предпочита да дреме в робско покорство пред най-различни мафии. Свестните от провинцията дойдоха да протестират с нас.

Между другото, пише се: "протестЪТ вече се окървави", а не "протеста..." и "неИн", а не "нейн".
цитирай
30. theeconomist - Дай Боже повече такива като фмир!
24.07.2013 20:52
Така по лесно ще ги яхаме и ще забиваме шпори в потните им хълбоци!:-)))
цитирай
31. antikom - жалка червена смрад и помияри за гарнитура!
24.07.2013 21:04
Боже, колко мъка има на този свят!
цитирай
32. kbalenciaga - mglishev , ти осъзнаваш ли какви простотии пишеш
24.07.2013 21:31
като оправдаваш майките, който водят децата си на протестите???
Осъзнаваш ли поне малко от малко как тези сблъсъци с полицията в късните часове на денонощието, окървавени хора, блъсканици влияят на детската психика?
Или тотално си изпростял в стремежа си да налапаш кокала?

И какъв цирк играете тука с vmir?
Ти уж си против Боко Тиквата, обиждаш го , пък бокотиквениста vmir ти четка егото?
Изобщо, каква е тази гротеска, какъв е този Цирк?
цитирай
33. nikita6864 - .
24.07.2013 22:59
Манол е сопол. Тhat's all.
цитирай
34. vmir - 31. mglishev,
25.07.2013 02:43
Знаех си аз, че ти си олигархът, който стои зад всичко това. Обаче никой друг няма да го повярва, защото хората предпочитат да вярват в шашкънии.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: valsodar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 7392415
Постинги: 1738
Коментари: 18276
Гласове: 27880
Архив