Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.09.2012 01:39 - Лично обръщение на Йордан Опиц!!!
Автор: anris Категория: Новини   
Прочетен: 4949 Коментари: 7 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   

imageДобър вечер на всички!
Първо бих искал да се извиня за това, че не се обръщам към вас от свой личен профил, но нямам такъв, както и не използвам този вид комуникация в ежедневието си! За това ми помага Радостина, за което съм й много благодарен!

Обръщам се към вас, именно към тази група, опитвам се да следя всичките ви публикации и мнения, и честно казано, никога не съм мислил, че толкова много хора биха застанали на моя страна, в моя подкрепа, и то без дори да ме познават лично!
Абсолютно осъзнавам и това, че много от вас са тук, не защото подкрепят конкретно мен, а защото ги е страх от мисълта да им се случи нещо подобно, а други защото са преживявали нещо подобно. Независимо от всичко, аз искам да благодаря на всеки един от вас, лично и поотделно, за това, че сте тук!

През тази седмица, от понеделник до този момент, моето ежедневие преминава по следния начин: ТЕЛЕФОННИ РАЗГОВОРИ, ПОСЕЩЕНИЯ НА ЖУРНАЛИСТИ У ДОМА, ГОСТУВАНИЯ ПО ТЕЛЕВИЗИИ…, ТЕЛЕФОННИ РАЗГОВОРИ, ПОСЕЩЕНИЯ НА ЖУРНАЛИСТИ У ДОМА, ГОСТУВАНИЯ ПО ТЕЛЕВИЗИИ, ТЕЛЕФОННИ РАЗГОВОРИ, ПОСЕЩЕНИЯ НА ЖУРНАЛИСТИ У ДОМА, ГОСТУВАНИЯ ПО ТЕЛЕВИЗИИ, ТЕЛЕФОННИ РАЗГОВОРИ, ПОСЕЩЕНИЯ НА ЖУРНАЛИСТИ У ДОМА, ГОСТУВАНИЯ ПО ТЕЛЕВИЗИИ………….
Всичко това определено не ми се отрази никак добре, чисто психически и не успях дори да осъзная, че се превръщам в сянка… А всъщност има няколко важни неща, които искам да споделя с вас, хората, които се интересувате от моя случай, а не да преразказвам отново и отново, кога е станало, какво е станало, как е станало или защо е станало, именно защото вече е станало!

Първо бих искал да споделя, че никога през живота си не съм искал да убивам или наранявам когото и да било, не съм агресивен човек, домошар съм, а иконите са моята сила и страст. Всички други обстоятелства и подробности ги знаете.
От днешна гледна точка, след първите наистина разтърсващи и емоционални дни от тази седмица, си давам сметка, че по този член 115 от НК, по който съм подведен под отговорност и остана непроменен в целия ход на делото, присъдата наистина е под определения от закона минимум…
Никога не съм бил „ЗА“ саморазправата и винаги съм разчитал на органите на реда. Както вече знаете, преди фаталната ми реакция, вече се бях обадил в полицията и бях пред входа, за да чакам именно тях.
Никога не съм бил „ченге“. В продължение на 10 години ме търсеха като Експерт по Произведенията на изкуството, това беше през 90-те години. Оказвал съм съдействие на службите за ред и сигурност, давайки експертната си оценка, но никога не съм бил служител на тези структури.

Много съм огорчен от факта, че през последните дни виждам поместени статии, в които ми приписват думи, които не съм произнесъл. Очевидно е, че някои медии искат да извлекат дивиденти от моята присъда. Категорично съм против да става това и именно поради тази причина ще цитирам точно за какво става въпрос:

1. http://www.standartnews.com/balgariya-obshtestvo/feysbuk_skochi_pomilvayte_opits-163608.html - Манипулираха делото заради 300 бона кръвнина, смята зографът.
2. http://www.blitz.bg/news/article/154731 - Той вече възнамерява да се обърне за помощ към главния прокурор Борис Велчев заради процесуални пропуски в цялото разследване и дело срещу него. „Ще изпратя молба и ще се надявам на чудо“, призна Опиц.
Категорично заявявам, че тези думи са ми приписани и се надявам, че ще има кой да прекъсне тази порочна практика, не заради мен, а заради всички нас, тъй като това се случва непрекъснато в България.

Тъй като прочетох коментарите и идеите, които имат някои хора за организиране на жива верига пред кооперацията, в която живея, моля най-искрено да не правите и организирате подобни неща. Отвеждането ми от органите на реда трябва да протече спокойно и без да има риск за живота или здравето на никого. Не бих искал моята личност да предизвика поредна трагедия, никой няма нужда от това.

Вече е късно и безсмислено да се изясняват факти по делото или да се коментират решения, единствено бих искал да призова тези от вас, които наистина ми вярват или имат други, лични подбуди, да ме подкрепят!

Благодаря!
Данчо Опиц

Обръщението е публикувано във Фейсбук групата за защита на иконописеца.
www.sobstvenik.com/




Гласувай:
5


Вълнообразно


Спечели и ти от своя блог!
1. godlieb - НАСТОЯЩЕ:
16.09.2012 08:14
А) ВЗРИВИХА КОЛА ПОД ПРОЗОРЕЦА НА КЪРМЕЩАТА МИ СЪПРУГА - 1993.;
Б) ПРЕГАЗИХА ПРЕСТАРЯЛАТА МИ МАЙКА НА ЗЕЛЕНО - 2001.;
Г) РАЗБИХА ДОМЪТ МИ ТОЧНО ПО ОБЕД - И ГО ОГРАБИХА - 2006.!?!
И НИЩО - ТЪРПЯ СИ.
цитирай
2. bashtata - Не помилван, а ОНЕВИНЕН
16.09.2012 10:06
Аз съм против помилването, защото смятам че е невинен. Помилват се доказани престъпници, а невинните се оправдават.
цитирай
3. yotovava - Дано успее да се пребори човекът.
16.09.2012 18:36
цитирай
4. анонимен - Заслепен от егоизма си за покъшнина, да погуби живот!
16.09.2012 19:07
Ами виновен е...където и да беше го сторил, щяха да го осъдят...Да си понесе вината, какво, като е иконописец, още по-зле! Рисувал икони, а не знаел и не живеел живота на светците. Бил егоист...Дано не е предал излъчването си на тези икони!
цитирай
5. injir - Подкрепям Йордан Опиц, но в БГ за...
16.09.2012 23:06
Подкрепям Йордан Опиц, но в БГ законодателството липсва закон, позволяващ стрелба при самозащита и запазване на частната собственост. Докато не се въведе такъв закон, ще продължава да има подобни случаи. Все още на честния данъкоплатец се гледа като на престъпник, а на престъпниците - като жертви. Пълен абсурд.
цитирай
6. анонимен - Има си правила и те трябва да се спазват!
19.09.2012 10:15
Имам много познати пострадали от крадци, на мен лично са ми крали пари, злато, и всякакви такива. Но.... тук си има закони: първо нямаш право да носиш оръжие (видно защо) и второ нямаш право да се саморазправяш и/или да раздаваш правосъдие. Аз доколкото разбрах стрелбата е станала с незаконно оръжие извън частната собственост на Опиц! Кръвнината според мен е твърде голяма, но пък 5 г. затвор при лек режим за убийство с незаконно притежавано оръжие са малко, но все пак аз не съм съдия. Не може да се допуска самоуправство, ако това стане, то всеки ще се чувства свободен да се бие, стреля, коли и т.н. с всеки който го е накърнил, обидил, ударил и т.н. А има и нещо друго .... самия човек Опиц не ми харесва имам някакво странно усещане като му гледам изявите и му слушам аргументите.... има нещо гнило в този човек...
цитирай
7. mitjo - Супер много мразя накакви лъжливи ...
23.09.2012 00:17
Супер много мразя накакви лъжливи „многознайковци” да преповтарят тезата на „правосъдието” и да тъпчат истината, внушавайки смрадливи измислици наляво и надясно.
Да се твърди, че е факт, че Опиц е убил човек е лъжа точно толкова колкото и да се твърди, че не е разбрал, че момченцата са крадци, каквито (колко интересно!) наистина се оказва че са. Доказано с факти е, че Опиц има точна преценка в случая. До невежите, изписали лъжите и непосрамили се да се гаврят с човек, който освен, че е в напределна възраст и разклатено здраве, в момента е в затвора и не се знае чия вина изкупва, ето няколко факта, които дебелокожието им не е могло да възприеме и не вярвам ,че и сега ще смогнат да се напънат дотам – дебелокожите и плиткоумните не обичат да се объркват с факти, които не са изфабрикувани:
1. „Не може от 9 милиметра дуло да излезе 4 милиметра съчма. Да пробие яке, сърце, черен дроб, черва и да спре в хълбока.”
2. Как след такъв фатален изстрел убитият е пробягал разстоянието от пресечката на „Панайот Волов” и „Чаталджа” чак до кръстовището на „Дондуков” и „Васил Левски”. Адски ми е любопитно как и една крачка се прави с такива поражения. Отделно как се живее в това състояние повече от час и половина без лекарска намеса: „В 16.30 ч. стана белята пред нас, а той е паднал в 17.45 ч. пред сладкарницата на „Дондуков”, на 300 метра от входа на кооперацията ни?! Къде е бил 1 час и 15 минути!? Прострелян в сърцето?!... Проверих в „Пирогов”. Не се знае къде и в колко часа е починал простреляният?! В линейката ли, в „Пирогов” ли!?”
3. Входът е обиран 40 пъти. И тези двамата не влизат там за пръв път.
4. Крадецът Мариян Янчев – 92 пъти е задържан от МВР. Семейството е разведено от 1994 г. Бащата е съден за хулиганство, а майката не посетила сина си, докато лежал 3 г. в пандиза.
5. Опиц не е стрелял в гръб. И го е направил едва след като е бил нападнат – точно при самозащита. Преди да го нападне наркоманът е скочил отгоре му и после не е побягнал, а е атакувал.
6. Опиц никога не е бил ченге, а експерт по изкуствата към МВР.
7. „Има увреден слух, не вижда с дясното око, страда от псориазис и проблеми с гръбнака.” Осъдили са го на 5 години и 300 000 лв, но в медиите се тиражира сума от 80 000. Самият факт, че е осъден в държава, в която няма правосъдие, означава, че е невинен. Мислете си каквото искате, но за мен това е повече от показателно.

http://www.facebook.com/events/500583166637822/

„Опиц е осъден от Елена Авдева от ВКС, бивш председател на окръжния съд в Благоевград, а понастоящем член на ВКС и председател на съда, взел окончателното решение за осъждането на Данчо Опиц, не е случаен човек! Тя е един от членовете на съда, дал условна присъда и освободил Максим Ставийски. Също така е член на съдебният състав, оправдал прословутите братя Маргини. Член на съда, оправдал депутатката Юлия Берберян за укриване на данъци. Тази година бе сред съдиите, намалили присъдата на Цар Киро. Съпругът на г-жа Авдева се казва Иван Николов, шеф на фирма "Благоустройствени строежи" в Благоевград, който през 2008 г. е задържан за 24 часа, заради смъртта на 3 (трима) работници, загинали под срутил се необезопасен изкоп на фирмата. Следващата година е бил оправдан и дори му е била отменена символичната глоба от 250 (двеста и петдесет) лева, наложена заради смъртта на 3 (трима) души! Съдия Авдева през миналата година (т.е. 2007) се е сдобила с жилище в столицата от 110 квадрата срещу 126 хиляди лв. За убийството на Ангел от Катуница, е предвидено обезщетение от 2000 лв. А за смъртта на един боклук в случая с Опиц - 300 000 лв.”
http://rodopi24.blogspot.com/2011/06/blog-post_19.html
„Уважаеми съдии Савка Стоянова, Елена Авдева и Биляна Чочева. Пише ви Стайко Делчев Иванов - човекът, в когото убихте всичко човешко.”
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: anris
Категория: Новини
Прочетен: 336842
Постинги: 136
Коментари: 46
Гласове: 182