Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2009 09:25 - Кой е тука старшината?
Автор: templar Категория: Политика   
Прочетен: 2614 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Руският премиер Владимир Путин няма да участва в енергийния форум в София на 24 и 25 април тази година, организиран от президента Георги Първанов. Вместо това Путин ще се срещне с българския си колега Сергей Станишев следващата седмица в Москва, предаде Ройтерс.

"Взето бе решение, че ще бъде по-добре, ако Станишев дойде тук за дискутиране на цялостната ситуация с оглед на резултатите от конференция", поясни още говорителят на руския премиер.


Мисля, че всякакъв коментар е излишен. Всъщност май че не е. Басирам се, че половината десни ентусиасти ще намерят Путин крив в тази ситуация. А той не е. И аз ако съм шеф на голяма държава и някъде има мишоци  като Гоце и Сергей, бих ги юркал да ми лъскат кубинките и да ми оправят леглото.

Проблемът не е Путин, а нашите пут.. които са напълно безгръбначни.
Отвращението от Гоце и Сергей не е политически въпрос. С това тяхно поведение, не е нужно да си десен за да са ти гнусни. Не е нужно да си интелигентен или образован. Трябва просто да си психически нормален, за да възненавидиш срамните хора, които си избрал за Президент и Министър председател.

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: templar
Категория: Политика
Прочетен: 3806888
Постинги: 428
Коментари: 2648
Гласове: 10559
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930