Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2011 08:40 - Неделя - 12-ти - Прошко
Автор: templar Категория: Политика   
Прочетен: 3383 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 06.06.2011 22:02

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

 image


На 12 юни Синята коалиция ще проведе вътрешен избор за определяне на кандидатите за президент и кмет на София.  В над 300 секции в София всеки гражданин може да гласува и с това да определи кой да бъде синия кандидат. Всеки, независимо дали симпатизира на Сините и без значение дали ще гласува в синьо на същинските избори или пък изобщо няма да гласува .

Читателите на този блог знаят моята ангажираност с кампанията на Прошко Прошков, с когото ме свързва освен политическа симпатия, преди всичко приятелство.

Тук мога да ви напиша много витиевати неща колко е важно да се гласува, демокрацията, всеки глас... Мога да ви обяснявам и колко е добър Прошко. Това последното със сигурност го мога. Мисля обаче, че няма смисъл, защото ако сте така любезни да четете блога ми, то вероятно  кварцът в студените ни  сърца  от драгалевски камък трепти на една и съща честота и няма нужда да ви оплитам в красноречия.

Затова ще ви помоля друго: Ако харесвате този блог и изпитвате симпатия към мен, подарете ми едно малко усилие в неделя на 12-ти и се разходете до близкото училище. Гласувайте за Прошко Прошков за кмет. Гласувайте и за Светослав Малинов за президент. Така ще ни помогнете двамата да бъдат наши кандидати на изборите през есента.  А дали ще ви убедят да ги подкрепите и тогава... това е следващата задача. Направете го заради мен. Не политика, а приятелска услуга. Все едно съм ви помолил да прибутате колата за да запали...

КЪДЕ МОЖЕТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ

ПРЕКРАСНО ИНТЕРВЮ С ПРОШКО ТУК>


 




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: templar
Категория: Политика
Прочетен: 3798289
Постинги: 428
Коментари: 2648
Гласове: 10559
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031