Прочетен: 24720 Коментари: 64 Гласове:
Последна промяна: 09.10.2008 11:21
Думата "репресалии" не бива да се бърка с репресия.
Репресията е, когато тормозиш някого заради някакви негови убеждения, действия, принадлежност...
Репресалиите са, когато оказваш репресия върху цяла общност, заради действия на един неин член. По този начин караш общността да се саморегулира като сама репресира или изхвърли този свой член.
Репресалии са прилагали нацистите в Украйна и Западна Русия през Втората световна война. Ако някой в едно село даде подслон на партизани, наказанието е ликвидиране на всички жители на селото.
Репресалии са прилагали нацистите в Югославия (Титовата пропаганда обвинява българските войски, а аз съм склонен да допусна че някога някъде се е случило) Играта е следната: Ако партизаните убият 1 немски войник, в отговор биват разстреляни 100 случайни души от цивилното население на най-близкото село.
Репресалии са прилагали комунистите в концлагерите ГУЛАГ - ако избяга един затворник, цялата останала бригада бива екзекутирана.
Репресалии са прилагали червените кхмери в комунистическа Кампучия - униощожили са 2,5 млн. население за няколко години.
Репресалии е използвала Османската империя при потушаване на априлското въстание, арменските бунтове, Илинденското въстание... унищожение на населението на цели села, заради отделни въстаници, заради което е порицана от целия свят и е подложена на международни комисии, анкети...
Репресалии използва Саддам Хюсеин срещу цялото население в няколко кюрдски града в Северен Ирак, заради което бе осъден на смърт и обесен.
Репресалии се прилагат в казармата - ако един говори в строя, всички правят лицеви или губят правото на лавка.
Репресалиите са нечовешка и нехуманна практика отречена от целия цивилизован свят. Заради репресалиите имаше международни трибунали, които издаваха смъртни присъди и бесиха нацистки лидери. Заради репресалиите нацизма и комунизма са отречени еднозначно и законово във сички държави с бяло християнско население (без Русия)
Репресалиите нарушават първия основен принцип на всяко право - "Отговорността е лична".
Решенията на българския законодател, които дават право Топлофикация да изключи топлата вода на цял блок, заради неплатена сметка на един апартамент е 100% пример на репресалии.
Държавата се е провалила да осигури правосъдие на своите граждани. Правосъдната система не може да осигури механизъм, който да накара длъжниците да си платят сметките. Дори и да имаше такъв механизъм, сметките за ТЕЦ са начислени по престъпен и непрозрачен начин, затова тяхната състоятелност не може да се докаже в съда.
Държавата се е провалила да осигури на своите граждани справедливост и защита от своеволията на монополиста, който си измисля произволни сметки за парно и топла вода.
Заради своя провал, политицте от БСП и ДПС делегира на частните фирми на своите спонсори правото да упражняват репресалии над българските граждани.
Такова безумие могат да извършат само нацисти, комунисти или азиатски ислямисти - няма други в новата история, които да са го правили.
* * *
Правителството на лидера на БСП Сергей Дмитриевич гласувано с мандат на ДПС възложен от Георги Първанов (Гоце)
дава право на
монополиста Топлофикация (захранвана от ТЕЦ-овете на сдруг монополист - спонсора на Доган и Гоце - Хр. Ковачки)
да наказва 100 семейства коректни данакоплатци, ако само 1 семейство не си е платило сметка за парно.
* * *
Комунистическото правителство на България законодателно дава право на мафията да упражнява репресалии спрямо граждани на ЕС!
Ако правителството на Станишев възприема българските граждани като второ качество хора, които могат да бъдат тъпкани, стога да им осигуриш достатъчно Биг-брадър, чалга, евтина ракия и домати "биволско сърце", то забравя, че вече в България апартамент може да си купи всеки гражданин на ЕС. С. Дмитриевич, Ахмед Демир и Гоце Седефчов забравят, че в ЕС от има-няма 60 г. на репресаллите не се гледа с тъпо безразличие през кървясали от алкохолизъм и ТВ-чалга очи.
Прекрасно е, че България е член на ЕС. Това е най-хубавото нещо от 14-ти век насам.
Рано или късно османо-комунистите ще си намерят майстора.
09.10.2008 10:14
09.10.2008 10:35
В случая - НИКОЙ да не плаща.
Та като пропуснеш да посочиш нещо толкова важно, нормалните и обективни хора може да загубят нерви и изобщо да не стигнат до това, че в заключение си казал нещо изключително важно и вярно (разбира се пак изкривено почти до обезсмисляне с това, че наричаш българите "граждани на ЕС", което звучи някак си подигравателно-комично, освен че изобщо не изразява основната ти мисъл, която е, че говориш за българи).
Малоумието в идея като тази на великото Министерство е очевидно, но аз не виждам никакви политически оцветени причини, а просто типично български. Такива сме - нелогични, нехуманни и тъпи - и това е още една причина да съм убеден, че нямаме място в ЕС, защото и да сме териториално част от него, то като цивилизованост сме на много повече от 45 години назад.
Sorry, на влас в България са Комунистите и турците. Тяхното правителство и тяхното мнозинство взима тези безумни решения, в ущърб на всички граждани (независимо от цвят и религия) и в полза на техните споснсори от ДС-мафията.
Това си е конкретен политически въпрос, за който трябва да отговарят Комунистите и ДПС.
Утре, когато следващия кабинет (на ГЕРБ. АТАКА или Партия "Български орел" ) направи безумие, вината пак ще е политическа и конкретна - на съответното политическо мнозинство.
За управляващите от БСП и ДПС е много изгодна тезата "ми ний всички сме маскари, няма сини, няма червени"... това е чалга за малоумници. За всяко управленско решение има конкретна вина на партията, чиито представители във властта са го взели.
Както "любимецът" гражданите на радомирската република Костов носи всичката отговрност за решенията в периода 1997-2001
Както любимецът на целия народ(от фризьорката до реститурката) Симеон II носи отговорност за конкретните решения 2001-2005
Точно така Гоце, Сергей Дм. И Ахмед носят отговорност за всичко в България след 2005г.
Другото би било "репресалии" срещу политическия живот по принцип, което си е балканска чалга от скеч на Любо Нейков и заклинание пред тотема на българския бог "Ракийката-Салатката", но не и грамотно отношение от цивилизована нация.
На власт в България е който е успял да излъже електората най-добре. Така е всеки път от 1990 насам. Впрочем погледни не е ли същото и в САЩ в момента - такова лъгане и такива обещания падат, особено от иначе уж дясната републиканска страна, че срам да те хване и теб като зрител, пък за ония, дето лъжат, само можеш да се чудиш как носовете им не са ударили в камерата. Впрочем точно, защото властта се взима с много лъжи, после толкова бързо се губи.
А за отговорността... прав си, че всеки носи отговорност за времето на своето управление, но Костов например носи отговорност не само за периода, през който е бил на власт, а и за това, че е допуснал през следващия период на неговото място да застане Симеон, виновен е и за това, че след това успя да се върне на власт БСП, както и за това, че се издигнаха измислени партии като ГЕРБ и Атака. Виновен е дори и за това, че и на следващите избори десните няма да имат никаква власт. И знаеш ли с какво е виновен? С това, че не се е скрил вдън земя, преди което да си е направил публично харакири, за да спаси поне идеята, за чието развитие и налагане би трябвало да служи.
Виж, от един случаен зрител тази сутрин по Нова ТВ чух едно наистина гениално предложение за решаване на проблема с неплатените сметки за парното. Толкова е просто, че не виждам как някой може да не се е сетил досега да го приложи. Ще бъде 100% ефективно и ще засяга САМО длъжниците, а не и техните съседи, както при всичките други малоумни идеи. Предложението беше на длъжниците да им се спира ТОКА, след като не може да им се спре парното. На бас, че много бързо ще си оправят сметките за отопление, ако останат без електричество. И никой не може да каже, че това не е честно.
Вярвам в единний комунистически ред на обществото, спасител на сички народи от вековни тегла и мъки чрез братски труд, свобода и равенство.
Да ми спрат тока, защото отказвам да плащам безумни сметки на една бандитска фирма, действаща в разрез с Конституцията на България? И по този начин се толерират покорните овчици, които са готови да дадат не толкова вълна, колкото имат, а колкото им поискат, ако трябва ще вземат назаем.
Сори, честно играя само с честни играчи.
Томасе, Томасе, точно с такъв начин на мислене ще си останеш поне 45 години назад от някаква съвременна цивилизованост.И стига си се опитвал да си вземеш за компания всички българи, които уж всичките били "нелогични, нехуманни и тъпи" и да ги уеднаквиш.
Аман вече от твоята цинична манипулативност!
09.10.2008 12:28
Samo komunistite ne se svenjat da maroderstvat cjaloto naselenie - za tjah otdelnia chovek njama stoinost, a samo klasata - predi rabotnicheska, dnes oligarhichno-milicionerska
Не е ли по-просто като не ти харесва тази услуга (защото ти се струва мафиотска, некачествена, нечестна или и трите заедно), да се откажеш от нея? Извинявай, но щом си допуснал да имаш задължения, трябва да си ги платиш. И ако не го направиш, трябва да има ефективен начин да те накажат, по възможност бързичко. На мен този, както и казах, ми харесва. Особено след като съдебната система не работи. А тя не работи впрочем точно заради "адвокати" като тебе, които непрекъснато търсят вратички как виновниците да остават ненаказани под претекст за нарушаване на човешките или потребителските им права.
Сам разбираш, че демократичният начин да се оправи услугата "отопление" не е в неплащането на сметките за нещо, което си ползвал, а в това да не ползваш, и ако толкова държиш - можеш да убедиш и останалите да го направят. Един бойкот може да послужи доста отрезвяващо на доставчиците и след като установят, че нямат на кого да продават скапаната си мафиотска услуга, ако изобщо искат да продават, ще трябва да я оправят. Но иначе ТЕ са положителните герои, а ти си Андрешко.
Томас, те изобщо не са тъпи. Вероятността да мине никак не е малка.
Не мисля да повтарям всичко това тук.
Само няколко заглавия:
"Как ни държат за яйцата"
"Бандитската топлофикация"
"Борба с бандитската "Топлофикация" - със законни средства"
Тъжничко.
Аз не съм толерантен към всички нарушители.
Казах - играя честно с честни играчи.
Ако някой иска да ме прецаква - това си е негов проблем.
09.10.2008 12:59
А това за пенсионерите, че ги пратиха в студеното време на море? ....... е немам думи
За паровите сметки и консумираната мощност - те това проблема на века.
Когато започнат да отчитат топлинния баланс на входа и изхода, навярно сметките няма да са двойно надвишени.
09.10.2008 14:09
09.10.2008 15:00
Наследена е от комунистическо време една система за отопление. Основният й проблем е в това, че е възможно ТОЧНО да бъде измерено количеството енергия, което е влязло в блока/кооперацията и невъзможно да се измери точно потреблението на всеки един апартамент. Очевидно е, че трябва сумата от събраните от обитателите на блока/кооперацията пари да е равна на цената на общата влязла в сградата енергия. Въпреки, че не е възможно да се измери точно консумацията на всеки отделен апартамент, са разработени методи за напълно удовлетворително от гледна точка на справедливостта разпределение на сметките. Наистина не идеално, ще има ЛЕКО минати. Това е съществуващото положение при сегашната система на отопление и по-точно на прекарване на тръбите. Оттук нататък възможностите са две: или я ползваме, като се примиряваме с известни неудобства, или преораваме и прекопаваме целите си апартаменти и кооперации, за да може всеки апартамент да си има индивидуален топломер.
Колкото до "надутите" и "двойните" сметки, ето как стоят нещата:
Ако разумно преценим, че е по-добре да използваме заварената система за отопление, отколкото радикално да я преустройваме, трябва да имаме предвид:
1. Сметките, които получаваме няма как идеално да съответстват на количеството консумирана от нас енергия, но със задоволителна точност се приближават към него.
2. Ако действително са "двойни и тройни" това може да се дължи или на груба грешка при топлинното счетоводство, която може да се отстрани и това изобщо не е масов случай, или на това, че съседите крадат топлинна енергия.
3. Сметките изобщо не са измислени, а са базирани на закона за запазване на енергията, който не е закон, останал от порочната законодателна практика на тоталитаризма, а е закон на физиката и не можем да го отменим.
Големият проблем идва от тези, които крадат и той трябва да бъде решен. Но изниква трудността, че в една правова страна не може току така да влязат в жилището на някого, дори да има много сериозни подозрения, че извършва нарушение. Опасявам се, че е невъзможно да бъде намерен напълно чист от правна гледна точка механизъм за това. А само чрез влизането в жилището може достоверно да бъде установено, че живеещите в това жилище крадат топлоенергия. Това е именно поради спецификата на заварената система за отопление.
Е, оттук нататък възможностите са или някой надарен български учен да намери начин за производство на безплатна топлоенергия от нищо, или масово преработване на отоплителните системи на жилищата (равно на масово бедствие), или социопатите и кверулантните психопати да коригират характеровите си отклонения. А разните защитници на правдата и юристи, влюбени в хонорарите и не толкова в справедливостта, да не ги насъскват.
А по повод избраната за обсъждане тема, да попитам: Това ли беше най-голямото зло в живота ни?
За някои хора проблема топлофикация не е много ясен, и се представя едва ли не едни хора не искат да плашат едни сметки, които са изконсумирали.
Проблема е много по-дълбок.
1. Топлофикация нарочно не спря (навремето) некоректните потребители, с което ги остави да направят тлъсти сметки (не говоря само за обикновен морал, който не са проявили консуматорите, ами за юридическа невъзможност да се спре парното преди да са платили изискуемите (за много хора - очевидно непостижно-високи) суми.
2. Казвайки изискуеми Топлофикация по никакъв начин не може (по-скоро не иска) да осветли алгоритъма, по който се образуват крайните цени, а в допълнение товари хора, напълно спрели топлоподаването към апартаментите си с 20-30 до 80% от цената на пълноценно ползващите го.
3. Използвайки алчността на Топлофикация и предвиждайки хаоса, който се насажда, много хора с възможност да плащат без проблеми сметките си се възползват от бъга в системата.
Следват дебатите по ТВ, сравненията с магазина в който вЗимаш пък не плащаш и т.н. Малко напомня смешните 'доводи' на контрольорите от СКГТ. А ситуацията е изпусната и е пълен цунгцванг.
КОЙ от вас познава нормативната база - наредби, закони, лицензионни и разрешителни режими в енергетиката?
Питам, защото много е лесно да се хвърлят камъни и да се произнасят присъди!
Въпросите са МНОГО по-сложни.
И разбира се прави сте в едно, в това число и templar:
в енергетиката ПЪРВО става въпрос за политика, ПОСЛЕ за икономика!
Само че тук, по тези географски ширини, политиката е криво разбрана както и ред други неща!
по-евтино и по-екологично е да се генерира енергия от въглища, докарани от ... ЮАР, а не от добиваните в Бобов дол и Маришкия басейн
Парадоксално, но факт, признат от проф. Шушулов по време на обсъждане на цени на енергията!
НО ...
какво правим с миньорите, които са 5 000 човека и семействата им. Те друго НЕ могат да правят. И това е социален проблем ...
Та какво правим ...
От едно правителство към друго, към трето и така до безкрай. Само дето безплатен обяд няма.
09.10.2008 17:14
Но не мога да приема, по данни от изравнителните сметки, че в тръбите тече вода в твърдо агрегатно състояние.
Въпросът е ако няма какви са алтернативите???
Въглища и дърва!
Защото електроенергията е по-печелившо да се изнася, а и ел. инсталациите на панелните блокове са оразмерени по други норми.
09.10.2008 20:36
Никой от опонентите ти не каза нещо убедително.
Чухме само "хараламбене".....
Трагедията е, че 95% от природонаселението "си рупа ли рупа"...
Парното е тромава система, изискваща постоянна консумация. Като сложим и неизбежните загуби при преноса (които така или иначе потребителя плаща) си е направо мъка. А като добавим и ужасния мениджмънт + %та на хора като Вальо и неговите покровители - това си е черна сватба с топофикация.
А относно ел. мрежата не съм чул някой компетентен досега да се е изказал. Така или иначе тя е изградена за други условия и консумации, в днешно време семействата притежават много повече (макар и по-икономични) електроуреди, така че би трябвало отдавна да е изпушила, което очевидно не е направила.
Като поляците ли да постъпим?
Дърва и въглища и след две зими смог да възстановяваме инфраструктурата?
За загубите има решение: разсредоточени когенерационни мощности, обслужващи до 10 - 20 блока и сепариране на магистралите. Няма защо да откриваме нещо, което света е опознал отдавна.
А между другото сега се сещам, че изпускате една много реална и достъпна алтернатива на парното. Казва се климатик и всъщност хората, които прибягват до този вариант, изобщо не са малко. При сегашните цени на климатиците инвестицията в тях се изплаща за малко повече от един отоплителен сезон, защото разходите за електроенергия при тях нямат нищо общо с нормалните разходи при отопление с ток, а са 3-3.5 пъти по-ниски (просто тези уреди работят с КПД от типа на 320-400%), което със сигурност ги прави по-икономични от централното парно, дори и без надутите сметки заради тези, които крадат и онези, които не си плащат. За всеки, който иска баланс между комфорт и икономичност, това е определено най-доброто решение. Дървата и въглищата не са решение за града - това е съвсем сигурно. Не само че обслужването става много по-трудно, но и икономията спрямо отоплението с климатик е почти никаква.
но наистина, не знам как стоят нещата с локалните парн(а). ако можех да сравня може би щях да имам представа.засега знам само колко струва литър нафта и приблизително разхода на един локален топлогенератор. топлофикация ми сервира готови цифри, които трябва просто да преглътна, без да мога даже да регулирам като потребление.
09.10.2008 21:53
Точно заради ей тези ПРАЗНИ И ИЗМИСЛЕНИ ПРИКАЗКИ!!!...Няма да обяснявам на непросветени!
Иначе искам да кажа на chara: АЗ работя в Топлофикация и знам всички подробности? Питай - ще ти отговоря! Ако проявяваш интерес - дай сигнал и ще ти дам координати!
Защото няма да ви позволя да тъпчете с тъпоумните си "размисли" (в кавички, щото размишлява човек, притежаващ УММММММММММ!!!) хората, работещи в Топлофикация!!! Те са много по-честни и онеправдани от вас - КРАДЦИТЕ!!!
А към м-р Томас ли си, къв си: Само ми отговори, недоносче - кво прави климатика ти при -5 градуса???...Просто ти казва: "Е** си мамата", аз не работя при отрицателни температури!
Има още много истини - въпроса е...да искаш да ги научиш...
09.10.2008 21:57
Пак тоя Томас - не е добре човека, явно си е купил дипломата за средно образование!...
Без коментар - няма смисъл да наливаш нещо в ... НИЩОТО!
09.10.2008 22:01
Към автора на поста: Сори, мен!...Ма тука пишат некви извънземни, бе! :))))))))))))))))))))))))
09.10.2008 22:03
09.10.2008 22:05
:)))))))))))))))))))))))))))
09.10.2008 22:11
Просто смърдиш - затова те усещам!!!...
Ще дойде и твоя ред, споко - ние няма да мизерстваме още дълго със заплати от 500-600 лв.!!! (Не КПД...:))))))))))))))))))))))))))))))))))))
09.10.2008 22:24
Шефовете ти крадат с гъза си с 320-400% КПД, а ти се гушиш с 500 лв на месец, изплащаш 5к кредит към оная банка и 3-4 електроуреда допълнително. Единственото ти забавление е да пишеш АНОНИМЕН в ТЪПИТЕ блогове и да НАТРИВАШ мутрите на разни КОПЕЛДАЦИ.
а наздраве !
КПТ от над 1 е напълно възможно, защото при уредите, използващи термопомпа, електроенергията е нужна не за да произвежда топлина (или студ), а САМО за да осигурява работата на самата термопомпа, която чрез адиабатно разширение и свиване на фреоните всъщност усвоява топлината от студения въздух през зимата (и студа от горещия през лятото).
Аналогични способности (и още по-високо КПД) имат термопомпените отоплителни инсталации, които изпозлват най-често топлината на привидно студената почва, но за разлика от климатиците са доста по-скъпи, а и са използваеми предимно на кота нула, защото тръбите им заемат доста сериозна площ и се вкопават в земята.
Изобщо защо се обаждате неподготвени?
А специално до анонимен 36, по въпроса какво се случва при -5 градуса, отговорът е "зависи какъв ти е климатика". Ако ползваш инвертор, той работи достатъчно ефективно и при -15 градуса, а при особено съвършените модели - и при -20. Не го ли знаеше?
Не ми беше хрумвало, че недостатъчното използване на климатици за отопление се дължи на обикновено невежество - все пак залагах на това, че хората все още се плашат от инвестицията, която напоследък изобщо не е страшна.
09.10.2008 23:00
Иначе...мърдам си пръста, и Гъза даже...ма лошото е, че ми влиза повече - щото затова пиша като АНОНИМЕН - питай Р.Овч. ... "поради що се срамя" да пиша не като Анонимен - щото семейството ми ще остане без хляб!!! И това Иван Костов ли пак го направи???
Тоест - не ми е забавно да пиша анонимно, налага го това, че...иначе ще изляза сътрудник на ДС...против собствения си работодател - сигурно коефициента на интелигентност ще ти помогне да разбереш! :)
И не натривам ничии мутри - просто не се примирявам да унижавате невинните служители на Топлофикация!!! Вината търсете...при Шуши, при вездесъщия Потребителозащитник Павката КИРлев...а сериозно(загърбвайки лудите :) ) - търсете я най-вече при ОВЧ.!!! И нему подобните зомбита от ... "Винаги верни на Партията!"...
Може и...да схващаш! :)))
Да сте видели някъде някой в България това да го прави - НЕ.Защотт сме подтиснати от комунистите ли - НЕ.Защото сме тъпа нация ли - ДА.Ей такива дребни неща си има.
Любимият ми антикомунистически душевно болен, пак се разписал.Всичко е толкова забавно ;-)
09.10.2008 23:09
Отговорът е не този, който величайшия ти УМ депозира толкова лекомислено! При тази температура климатикът се държи като Жигули с теглич и двойно ремарке на баир - т.е. - харчи ххх/100 и "духа"...и той не знае кво! Всичко друго е Химера! Поведението на фреона при тази и по-ниска температура - е като на утрепана от хормони 7-мокласничка - демек - не днае кво прави, във всеки случай не и ТОПЛО! Има наука Физика, па и Химия...ма то просто трябва да си извадиш главата от гъза и...да не бръщолевиш глупости!
По-лошото е...че си вярваш!...
Впрочем имаш ли идея колко са дните (и най-вече часовете) през годината, в които температурите в България са под -5 градуса? Замислял ли си се?
09.10.2008 23:23
Да питам:
1. Колко (и какви!) помещения отоплява този вездесъщ климатик?
2. В другите помещения...каква е температурата в сравнение с отопляваното?
3. Санирал ли си жилището?
4. Най-важното - за топлата вода...какъв климатик използваш? (:))) Или си се уредил с проточно бойлерче (без бандерол!!!) от Павката КИРлев?!?
Може и да не отговаряш...ма сигурно си наясно с дневна и нощна тарифа на пичовете от ЧЕЗ?!? И...техния МОНОПОЛ(и)?!?
Лека! Помисли - не вярвай на никого!
:)))
За топлата вода... много голям бойлер, свързан и със соларна инсталация, благодарение на която през лятото разходите ми са само за нейната помпа, но през зимата е почти безполезна въпреки високия си клас. Като цяло - почти неизплатима вещ, но така - да направя и аз нещо за спиране на глобалното затопляне :-)
цената може да се сравни с всяка световна фирма (макар да не мога да се ползвам, поне може да си съставя мнение, за разлика от топлофикация АД) и да се регулира съобразно нуждите и възможностите. и не на последно място като не мога да платя (случвало ми се е за 5-6 лв. на вилата да ми спират ел.захранването поради простата причина, че плащането беше само в 'офис' в съответната община) ми врътват бушона обратно на часовника.
И тъй като обичам ясните примери, положението с топлофикация този път ще сравня със следното произведение на майстора на късия научно-фантастичен разказ Р.Шекли (интересно и името е подходящо за ситуацията :) - http://www.chitanka.info/lib/text/1439
И аз работя в енергетиката и ми е ... смешно да чета
коментари на хора, които са на вагон книги от действителността.
А тя се определя от действащото законодателство.
Харесва ли ни или не, приемаме го или не, спазваме го или не!
Всичко друго е бла бла бла!
10.10.2008 16:32
но не мога да не кажа и за едно друго изказване на томас, малко по-горе - цитат: "Като говориш за нацисти, кампучийци, османлии и какви ли още не, защо така пропусна и нашите си царисти, които са правили точно същото заради нашите партизани през онези мрачни времена, които ти считаш иначе за толкова светли!? Истината е, че някога почти всички са го правели. Но в днешното толкова цивилизовано време това е абсолютно недопустимо."
скъпи томас, хайде да прочем малко история преди да замазваме чудовищните престъпления на твоя любим комунизъм - провери колко са убитите партизани за 3-4 години бродене по балкана и обиране на мандри и колко са убитите само между 9 и 10 септември 1944 година. Ако не можеш да намериш статистиката - да ти я пратя.
ХАЙДЕ ДА СЪЗДАДЕМ ИСТИНСКА ОПОЗИЦИЯ
ВРЕМЕ Е !!!!!!
СЪБУЖДАЙТЕ СЕ И ПРАВЕТЕ ГРУПИ БЕЗ ДА ГИ ОГЛАСЯВАТЕ !!
ПАРТИИТЕ СА ЛЪЖА И ИЗМАМА!!
БОЙКОТ НА ВСИЧКИ ИЗБОРИ
10.10.2008 23:13
Комунизма не си е отишъл тоъ стана капиталистически комунизъм ..жална ни майка ????
Никога не съм отрекъл:
червените куфари
сталиновите репресии
изостаналостта на България
тоталната несправедливост
кризата през 1997 г. и виновниците за нея
създалото се положение в стил "световната конспирация" - с червените кадри итн.
Така че стига сте се изливали в стил "бедното неуко момче".Доста добре се справям с четенето, и повече от много от вас съм прочел.И то не само това което ми харесва.Пример - тайните фалити на комунизма го прочетох.За да ми стане ясно.Тук 90% от глупаците го цитират, но не са го чели.Изял съм го от кора до кора, и с много неща съм сългасен, но с много не съм.Така че както казах - искам списък на жертвите на комунизма, не поименно а с цифри.Ако никой не може да го даде, и ще ми цитира цифри от 3 до 300 хиляди, да замълчи.Говорим за комунизма в България.После аз ще дам списък на жертвите на царското управление, няколко примера документирани, и ще си мерим знанията а не пишките.Желаещи?.
13.10.2008 14:39
БАНДИТСКАТА ТОПЛОФИКАЦИЯ
От известно време по Българска национална телевизия други подобни електронни медии се появява добре облечен бандит, изписван като шеф на “Топлофикация”, не му запомних името, който ме заплашва, че ще ми спре топлата вода и парното, ако не си платя сметките, които ми е изпратил.
Стана ми драго!
Комичното в случая е, че въпросният рекетьор от времето на мътните години на демокрацията, е пропуснал една незначителна подробност – аз не ползвам нито “топлата” вода му вода, нито “отоплението” на бандитската му фима. Имам си собствено произведени такива в удобни за мен количества и температури. Още по-комичното в случая е, че добре облеченият рекетьор, на кото му отива само оня раиран костюм, раздаван безплатно в затворите, ме третира като негов/на бандитската “Топлофикация”/ абонат – открил ми е партида и ми праща всеки месец сметки за услуги, които аз НИКОГА не съм ползвал.
Всичко започна преди седем-осем, когато залепих първия сериозен ШАМАР на “Топлофикация”, като сключих договор да ми се построи апартамент, в който да не се изгражда инсталация за парно/в нашия блок това е технически възможно/.
Постижените ми беше записано в нотариалния акт и заверено от нотариус.
Този сериозен шамар “Топлофикация” не можа да понесе. След като започнах да живея в блока тогавашният й директор Валентин Димитров/Топлото/, който вече облече оня раиран костюм/ поиска от мен да се ОТКАЖА от услугите на фирмата, които аз НИКОГА не съм ползвал. Позволих си да му напиша следната показателна декларация до директора на “Топлофикация”-София, в която заявявам, че“в апартамента ми няма монтирани радиатори и инсталация за парно отопление, за
което имах сключен договор съсфирма "Софстройпродукт"-София още при изграждането на блока и в нотариалният ми акт
е вписано, че апартаментът е закупен без монтирани радиатори. Освен това жилището ми може да бъде проверено по всяко време на денонощието, защото връзката с парното е прекъсната още в коридора пред входната врата на апартамента.
Декларирам, че никога през живота си не съм ползвал услугите на фирма "Топлофикация" и няма намарение да ги ползвам дори, ако те са БЕЗПЛАТНИ и ми дават ЗАПЛАТА за да ги употребявам. Моите деца също ще наследят апартамента при условие че няма да ползват услугите на "Топлофикация", защото тя не може да отоплява жилищата на хората и за това има многобройни доказателства. А и фирмата сигурно ще фалира в скоро време и не искам да рискувам. Декларирам, че, тъй като няма да ползвам услугите на "Топлофикация" пожизнено, нямам никакво намерение да съдя фирмата за това, че няма да ме отоплява, което беше главния мотив на Вальо Топлото да се откажа от услугите им. Декларирам, че НЯМА ДА ПЛАЩАМ НИКАКВИ ТАКСИ на"Топлофикация" за извършваните от нея услуги в блока, ремонти и други подобни, а с това ще се занимават само нейните абонати. "Топлофикация" ми дължи наем от 500 /петстотин/ евро месечно за ползване на общите части от блока/абонатна станция-стая/, в които имам идеални части собственост, но ако се държи прилично и не ме безпокои с дивотиите си, не ми дължи нито стотинка.
В случай, че не изпълни условията ми , поставени в тази декларация, ми дължи обезщетение в размер на 1 000 000/един
милион евро/, която сума ще даря на домовете за сираци в страната!”
20 януари 2006 г.
ТОПЛОФИКАЦИЯ ОТВЪРЩА НА УДАРА
Декларацияна ми е болезнен шамар за фирмата и някой в нея отказва да я приеме. Последва гениално замислена наказателна
операция, която илюстрира колко успешно е завършил курсовете по рекет настоящия затворник Валентин Димитров/Топлото/. Той или някой от неговите щатни бандити издава нареждане при минус 20 градуса на улицата да се спре парното/топла вода ние по начало нямаме/ на останалите 39 апартамента в блока, докато не се откажа от услугите на бандитската “Топлофикация”, които аз никога не съм ползвал. Така на практика насъскаха съседите срещу моето семейство и те вкупом дойдоха пред вратата на апартамента ми да протестират- незаконно гасиха тока, отправяха заплахи обиди към семейството ми. При което на два пъти виках полиция да разгонва демонстрантите, които, вместо да протестират в кабинета на затворника Вальо Топлото, наивно решиха, че аз пускам парното в тази страна. В резултат на активно дирижираните от Топлото съседски “войни” попълних образеца декларация на “Топлофикация”, в която ИЗРИЧНО уточних, че не искам да ми откриват партида и не желая да ползвам техните услуги, а съседите от своя страна завериха нотариално декларация, че поемат разходите по парното в блока.
Само след няколко дни с досадна изнедада устонових, че “Топлофикаци” “благородно”ме е направила свой абонат и за 3-4 дни ми беше написала сметка за около 15 лева за услуги, които аз никога не съм ползвал!!!
Тази история можеше да бъде смешна и комична, ако не отразява суровата действителност около механизмите, с които бандитската фирма упражнява натиск със заплахи, изнудване и психически тормоз върху хората да ползват насила нейните услуги!
Искам да заявя категорично на висок глас, че няма да плащам услуги, които не съм поръчвал!
В закона за потребителите от ясно по ясно е казано, че не могат да се предлагат принудителни услуги и всички закони, които противоречат на този принцип нямат правна сила! За съжаление бандитите от парното четат подобни закони както дявола чете Евангелието!
По повод на истериите около парното се роди следната забавна история:
“Отива един абонат при шефа на топлофикация и му предлага да си купи плюшено меченце за 30 лева. Оня го пита защо, а
гражданинът най-спокойно му отговаря:”Защото съм ви го донесъл.” На другия ден един по един идват всички абонати на топлофикация и предлагат на шефа на фирмата да купи различни непотребни за семействат им предмети на наприлично високи цени с обяснението, че, щом са ги донесли, той трябва да ги купи, иначе ще му вземат апартамента...Нали и той така им предлагал услугите на фирмата – без да ги пита и на каквите си иска цени...”
ИСТИНАТА ЗА
БАНДИТСКАТА“ТОПЛОФИКАЦИЯ”
От години се премълчава ТАЙНАТА на престъпната “отоплителна”фирма – тя продава на гражданите на неприлично високи цени
ОТПАДЪЧНА ВОДА,
ПОЛУЧЕНА СЛЕД ПРОИЗВОДСТВОТО НА
ЕЛЕКТРОЕНЕРГИЯ,
като съвършенно БЕЗПЛАТНО използва за охлаждането й инсталациите на блоковете!
В същото време тръби на ляво и надясно и особено в сметките, че специално топли водата за радиаторите и за битови цели, което си е фирмена измама в особено големи размери! Освен това напук на нормите на Европейския съюз и лично на комисариата на Меглена Кунева бандитското парно прибира и т.н. напоследък такса “сградна инсталация”/по скромни изчисления тя възлиза на 50-70 милиона лева годишно!/ Всичко това се узаконява от т.н. Комисия по енергийно регулиране към МС, оглявявана от някой си Шушалов, който всяка вечер споделя загрижено със жена си, която го чака на прага, колко големи ще станат сметките на
горките граждани/ да се разплачеш от умиление от “благородството” на този “държавен служител”/.
Представете си например някой от големите супермаркети да прибира такса за това, че е близо до вашия блок и е добре са зареден със стоки. По тази логика трябва да се въведе такса “градски транспорт” или такса “осигурен достъп до замърсения въздух в страната”.
НОМЕРЪТ С ГОЛЕМИТЕ СМЕТКИ
Представете си следната ситуация. Отивате в магазина да си купите някакви стоки. Още на входа ви казват да не се притеснявате, че нямате пари защото при тях се плаща друг път – кога, така и не става ясно. Вие си пазарувате каквото падне месеци наред и никой не ви иска никакви пари. В един прекрасен ден получавате писмо от магазина, че им дължите няколко стотин хиляди лева, които, ако не ги платите, ще ви вземат къщата, телевизора и други подобни. Вие естествено нямате у себе си няколко стотин хиляди лева и не плащате нито стотинка. В резултат на което на хората, които са си плащали сметките, им отказват дори обикновен бакпулвер. И всички са възмутени от вашето поведение! Горе-долу по тази порочна схема работи топлофикация! А чувам че напоследък към нея се е присъединила и БТК. Не може да не ти плащат услугите/друг е въпросът че сметките са неприлично големи за отпадъчна вода дори!/ и ти да продължаваш да ги предлагаш !
Нещо повече - в блока, където живея, вече е изградена такава инсталацията за парното, че то да може да се спира на всеки абонат отвън пред жилището му. Сами се досещате, че на нито един от абонатите в нашия блок няма пломбирано кранче, въпреки че някои дължат вече стотици левове!
Резултатът на цялата тази престъпна схема е плачевен – единици са абонатите, които се лъжат да плащат парното и
НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ОСЪДИ ДЛЪЖНИЦИТЕ!
Защото “Топлофикация” трябва да докаже в съда, че е предоставила точно толкова енаргия, а не отпадъчна вода.
А това не може да стане никога и някои умни абонати вече са спечелили делата в съда и други, ако ги заведат, ще ги спечелят!
Обикновените хора обаче не знаят това и бързат плащат нереални сметки на бандитската “Топлофикация”. Която от свояа страна рони крокодилски сълзи по медиите, че не може да си плаща дълговете за газта и щяла да
фалира. Не съм учил икономика, но съм чувал от икономисти, зъвршили подобни науки, че не може да съществува фирма с толкова големи дългове. За “Топлофикация”,която в белите държави на ЕС отдавна да е фалирала, това икономическо правило не важи. С помощта на бандитските фирми за топлинно счетоводство тя формира престъпно нереални сметки за гражданите и ги кара със заплахи и изнудване да ги плащат.
И ако Главният прокурор на република не прекрати беззаконието в “Топлофикация” си позволявам да го посъветвал за какво да осъди на първо време Валентин Димитров – за рекет заплаха и изнудване на моето семейство да плащам за парно, което аз никога не съм ползвал! И да приготви раираните костюми за останалите шефове на бандитския картел, които ограбват клиентите и упражняват психически геноцит над тях години наред!
И още нещо – в белите държави с реално правосъдите, към които България на принадлежи, отдавна да съм “заковал” лично “Топлофикация” по тези показатели и да съм станал приказно богат!
Р.S: Задължавам “Топлофикация” да ме извади от списъка с клиентите си, към които никога не съм принадлежал – и без това няма да види нито лев от мен!
ЕМИЛ ИЗМИРЛИЕВ,
обикновен български писател
публикувано
във в.”Словото днес”
25.09.2008 г.
и във в. “Дневник”- 03.10.2008 г.
22.10.2008 16:36
Господинът уж е консерватор, пък непрестанно оплюва консервативните политици на Оста.
Антантовският консерватизъм е опасен бацил, досуш като комунистическият.
2. Conservative - избрано
3. ЕДИН ЗАВЕТ - потомците офицерския корпус на Царство България
4. Стара София
5. 100-те книги
6. Българска патриаршия - Св. Синод
7. История и политика (блогрол)
8. Радан
9. Комитата
10. Sulla
11. Нашето детство
12. Изгубената България
13. Ic Xс Niка
14. The Monarchist
15. Задочните репортажи
16. Музикалните хроники на един немузикален човек
17. Светослав Малинов - член на ЕП
18. Сергей Петров - Араджиони