Постинг
08.01.2008 09:37 -
А портретът от стената....
Автор: templar
Категория: Политика
Прочетен: 20241 Коментари: 40 Гласове:
Последна промяна: 08.01.2008 11:36
Прочетен: 20241 Коментари: 40 Гласове:
0
Последна промяна: 08.01.2008 11:36
За умните - без коментар.
За по тъповатите, заплеснати, недоглеждащи и недоучили читатели - обяснителна бележка:
Виждате интервю с Касим Дал, заместник председател ДПС, получила от Първанов мандат за да състави настоящото правителство на България. (Правителството Станишев управлява с мандат на ДПС.)
На стената зад г-н Дал виждате портрет на Мустафа Кемал Ататюрк - бащата на съвременната турска държава, създтелят на турската национална доктрина, символът на турския национализъм. В съседна Турция образът на Ататюрк задължително стои в кабинета на всеки турски държавен чиновник заедно със турското национално знаме. Ликът и паметта на Ататюрк са неприкосновени и защитени от турската конституция.
ДПС твърди, че не е етническа партия, а либерална такава. Въпреки това си приписва заслугите за етническия мир в България.
Касим Дал не е турски държавен чиновник, нито депутат от Меджлиса. Той е депутат в българския парламент. Тази снимка не е правена в някой държавен кабинет в Анкара, нито в турският меджлис. Тя е правена в българското Народно събрание, в кабинета на управляващата партия излъчила днешното правителство на България.
Заглавието на интервюто на Дал във в. Дневник е : "Някои хора в ДПС се самозабравиха". Следователно публикуването на снимката заедно със заглавието в този блог изразява сарказъм и прави внушението, че да сложиш в българския парламент снимка на турски генерал-диктатор-президент-националист е самозабравяне от страна на ДПС (последното уточнение е за тризначките, 8 милиона на брой)
Пък тризначките философстват, не гласуват, усукват го, продават гласа си за 10 - 20 лева.
Тази снимка нямаше да е възможна без активното съдействие на всички онези българи, които не гласуват на избори и позволяват съседна държава чрез своето етническо малцинство (по демократичен път) да управлява България . Да ви е честито, патриоти! Първи европейци! Древни персийци! Кутлигури, Уногундури и прочие Чукундури! Честито потомци на бежанците и изкланите в Източна Тракия! Честито арменци! Честито привърженици на БСП и НДСВ, подкрепящи и участващи в правителството на ДПС!
Сашо Диков, Бърд, Люба Кулезич, Жоро Бое...
Драги съблогери, малка медийна звезда на...
Адвокат осъди прокуратурата
Драги съблогери, малка медийна звезда на...
Адвокат осъди прокуратурата
Следващ постинг
Предишен постинг
1.
анонимен -
:)
08.01.2008 09:57
08.01.2008 09:57
Аз имам на стената си Арни Шварценегер. Това заплаха ли е за някого? :)
Политиците са нищо без хората - ако няма подкрепа, никой не е. Ако ще и Аллах да си окачи.
цитирайПолитиците са нищо без хората - ако няма подкрепа, никой не е. Ако ще и Аллах да си окачи.
2.
анонимен -
Не мога да не се съглася с теб!
08.01.2008 10:03
08.01.2008 10:03
Но само да вметна, не знам колко паметника има построени на Кемал в Турция, но със сигурност в България трябва да му издигнем такъв, защото нали се сещаш, че ако него го нямаше колко по-различна би могла да е не само тяхната, но и нашата близка история ... ;)
цитирайи да разгърне тезата за етническата толерантност. И когато казвам, че управляващите предадоха всички национални каузи имам в предви ето това - Троянския кон превъплатен в цяло ято Соколи, образно казано. Предатели, мръсни продажни копелета. Един ден историят ще пише именета им с най-найчерните букви!
цитирайМустафа Кемал е приятел на България... и проминентен лидер-диктатор на голяма държава.
Все едно да имаш портрет на Франко или Де Гол, само дето те не са приятели на България:)
Ако не беше в кабинета на Касим Дал, а на Ники Василев примерно, не бих имал нищо против.
Малко подробност - Мустафа Кемал не е точно "либерал" :)
цитирайВсе едно да имаш портрет на Франко или Де Гол, само дето те не са приятели на България:)
Ако не беше в кабинета на Касим Дал, а на Ники Василев примерно, не бих имал нищо против.
Малко подробност - Мустафа Кемал не е точно "либерал" :)
5.
анонимен -
Турция - арогантна и опасна стрна
08.01.2008 10:09
08.01.2008 10:09
Принцип №3 на Кемал Ататюрк гласи -
В Турция има един народ, един език и една култура, познато, нали ??
ДПС са емисари на тази политика.
Турското правителство масово участва нав началото на 2006 в демонстрация за карикатурите на Мохамед - вижте им ъкъла и им кройте шапките.
След Влизането на България в ЕС единствения коментар на турското правителство беше -машалла сега турсците в Европа станаха над 5 мил.,
на приема в Българското Посолство в Турци, най-високия гост който е бил е началник щаба им.
Хубав повод за размисъл.
За дългът, който ни дължат, и последния протокол подписан по този повод от Н.Михайлова - нито дума.
И никога разбира се не е имало арменски геноцид!!
цитирайВ Турция има един народ, един език и една култура, познато, нали ??
ДПС са емисари на тази политика.
Турското правителство масово участва нав началото на 2006 в демонстрация за карикатурите на Мохамед - вижте им ъкъла и им кройте шапките.
След Влизането на България в ЕС единствения коментар на турското правителство беше -машалла сега турсците в Европа станаха над 5 мил.,
на приема в Българското Посолство в Турци, най-високия гост който е бил е началник щаба им.
Хубав повод за размисъл.
За дългът, който ни дължат, и последния протокол подписан по този повод от Н.Михайлова - нито дума.
И никога разбира се не е имало арменски геноцид!!
6.
анонимен -
хаха
08.01.2008 10:12
08.01.2008 10:12
Ататюрк е обичал много България. Учил е тук. Говори се, че любовта на живота му е българка.
Стига се се правили на големи патриоти.
цитирайСтига се се правили на големи патриоти.
Подкрепям тезата ти със 100 %.
Начинът по които я поднасяш го подкрепям -100 %.
Това означава че ако ми паднеш под ръка, ще си изядеш боя, въпреки че не съм агресивен по природа!
Човече опомни се, ако имаш и такъв подход в живота, то ти ще си единственият си слушател. Въпреки че си може би най-любимият ми блогър, ме шокира този начин на поднасяне на тезата!
Опитай се да се поставиш от другата страна и си представи някой които ти говори по този начин. Едва ли ще го чуеш какво ти казва, по скоро през главата ти ще минават мисли от рода "Химикалка ли да му забия в окото? Или да го бутна по стълбите.... няколко пъти?"
За някои блогове трябва да има анти гласуване!
цитирайНачинът по които я поднасяш го подкрепям -100 %.
Това означава че ако ми паднеш под ръка, ще си изядеш боя, въпреки че не съм агресивен по природа!
Човече опомни се, ако имаш и такъв подход в живота, то ти ще си единственият си слушател. Въпреки че си може би най-любимият ми блогър, ме шокира този начин на поднасяне на тезата!
Опитай се да се поставиш от другата страна и си представи някой които ти говори по този начин. Едва ли ще го чуеш какво ти казва, по скоро през главата ти ще минават мисли от рода "Химикалка ли да му забия в окото? Или да го бутна по стълбите.... няколко пъти?"
За някои блогове трябва да има анти гласуване!
остатък от най-абсурдните години на социализма. Приятел на България наричаха Брежнев, Хонекер и Густав Хусак...
Държавният глава на Турция не може да бъде приятел на БЪлгария. Той е приятел само на Турция и тъкмо затова е забележителен държавник.
По никакъв начин не оспорвам личността на Ататюрк, който е изключителен държавник и реформатор, създател на национална държава, макар и диктатор. Напротив. завиждам на турците, че имат толкова силна национална доктрина (чието начало поставя Ататюрк) и упорито и активно работят за тази доктрина във всички съседни държави, включително и България. Съвсем умишлено не говоря за Османската империя а само за модерната турска държава - арменския геноцид и Източна Тракия (тогава Кемал е висш турски генерал). Говорим си за събитията, лидерите и политиката на 20-ти век.
Критиката и омерзението ми е изцяло от българския народ и излъченият от него политически елит, които нямат национална доктрина и се изживяват като "приятел" на тоя и оня.
Ататюрк е приятел на Турция. Това не е наш проблем.
Георги Първанов - Гоце е приятел на Турция. Ето това е много сериозен проблем.
цитирайДържавният глава на Турция не може да бъде приятел на БЪлгария. Той е приятел само на Турция и тъкмо затова е забележителен държавник.
По никакъв начин не оспорвам личността на Ататюрк, който е изключителен държавник и реформатор, създател на национална държава, макар и диктатор. Напротив. завиждам на турците, че имат толкова силна национална доктрина (чието начало поставя Ататюрк) и упорито и активно работят за тази доктрина във всички съседни държави, включително и България. Съвсем умишлено не говоря за Османската империя а само за модерната турска държава - арменския геноцид и Източна Тракия (тогава Кемал е висш турски генерал). Говорим си за събитията, лидерите и политиката на 20-ти век.
Критиката и омерзението ми е изцяло от българския народ и излъченият от него политически елит, които нямат национална доктрина и се изживяват като "приятел" на тоя и оня.
Ататюрк е приятел на Турция. Това не е наш проблем.
Георги Първанов - Гоце е приятел на Турция. Ето това е много сериозен проблем.
Превъзходен постинг! Не бих могъл да го кажа по-добре. А на коментаторите отдолу - чавка им е изпила акъла.
цитирайТой е организатора на т.н. "изборните екскурзии", на гласуването под строй в районите на ДПС, на различните изборни трикове и машинации
По този начин в пълна степен Турското разузнаване увеличава ефекта от масовото негласуване на "УМНИТЕ" българи
Ако продължава така, ДПС може да вкара в "българския" парламент и 240 депутата - т.е. всички
цитирайПо този начин в пълна степен Турското разузнаване увеличава ефекта от масовото негласуване на "УМНИТЕ" българи
Ако продължава така, ДПС може да вкара в "българския" парламент и 240 депутата - т.е. всички
Съжалявам да го кажа, защото съзнавам, че е "не на място", но Ататюрк ми е симпатичен политик, макар и турчин ... най-малкото затова, че днес живеем в съседство с една криво-ляво поевропейчена страна, а не с ориенталски керван .. иначе е вярно, че ДПС прекрачва всички граници .. но те са си в правото .. просто жънат плодовете на собствения си труд .. виж ако всички българи се осмеляха да защитят своето си парче от пая и гласуваха .. друга би била ситуацията и Кемал Мустафа щеше да бъде зад нечия прашна библиотечка ..
цитирайНе са виновни турците,а редовно негласуващите българи и тези,продаващи гласа си за 20лв.Какво ревете.Всеки нормален би правил това,което правят турците в момента.Повече негласуващи,по-голяма власт на турците над българите и Бг.Сами като народ и държава сме виновни за това положение.НАЙ ВЕЧЕ КАТО НАРОД..".Не сме народ,а МЪРША" е казал още Ст.Михайловски.
В ТОВА НИ Е ПРОБЛЕМА!
цитирайВ ТОВА НИ Е ПРОБЛЕМА!
... че използвам "приятел на България" иронично.
Но ... не отговаряш на сериозното ми сравнение и въпрос - каква е разликата с портрет на Де Гол?
Знам, че го играя "адвокат на дявола", но въпросът е очевиден.
цитирайНо ... не отговаряш на сериозното ми сравнение и въпрос - каква е разликата с портрет на Де Гол?
Знам, че го играя "адвокат на дявола", но въпросът е очевиден.
Най-малкото е проява на много лош политчески вкус да окачиш на стената в парламента портрет на държавен ръководител на друга държава (освен на Царя-Освободител по исторически причини, което също не е върха на сладоледа, но някак си минава).
Парламентът, а в някаква степен и депутатите и партиите са институции на суверенитета. Държавния глава е един от символите на държавния суверенитет и на нацията, която ръководи. Ако си сложи портрет на някой турски писател, художник, поет, на дядо си ... ОК, но чужд владетел е обидно. Все едно да вдигнеш чуждо знаме на пилона.
Няма разлика с портрет на Де гол, Франко, Тачер, Рейган, Линкълн или Далай Лама. Недопустимо е по протокол, етика и елементарно чувство за мярка. Утре Сергей ще си сложи Путин на стената, Симеон - чичо си Вилхелм II, Бойко - генрал Первез Мушараф, а Волен - Адолф Хитлер
цитирайПарламентът, а в някаква степен и депутатите и партиите са институции на суверенитета. Държавния глава е един от символите на държавния суверенитет и на нацията, която ръководи. Ако си сложи портрет на някой турски писател, художник, поет, на дядо си ... ОК, но чужд владетел е обидно. Все едно да вдигнеш чуждо знаме на пилона.
Няма разлика с портрет на Де гол, Франко, Тачер, Рейган, Линкълн или Далай Лама. Недопустимо е по протокол, етика и елементарно чувство за мярка. Утре Сергей ще си сложи Путин на стената, Симеон - чичо си Вилхелм II, Бойко - генрал Первез Мушараф, а Волен - Адолф Хитлер
тоест - недоволен си от публичното афиширане на т.нар. "турски национализъм" в кабинета на зам.председателя на ДПС. На този национализъм противопоставяш български национализъм, тоест - би било добре, може би, ако портретът на стената в кабинета на зам.председателя на ДПС беше на Ботев или на Левски. И тогава сигурно всичко щеше да е наред? Не, нямаше да е наред. Ние нямаме проблем с портретите по стените в кабинетите на един или друг от зам.председателите на ДПС. Имаме проблем с нещо съвсем друго, за което тук не става дума. Няма дори и намек за това "нещо съвсем друго".
цитирайпортрет на Левски и Ботев, нито да рецитират "Аз съм българче". За всеки е ясно, че ДПС са турци и работят за турската нация и нейната държава. Това е повече от естествено.
Проблемът е, че българската нация и българската държава са толкова скапани, безпътни и негодни, че подобни арогантни демонстрации минават и се приемат за нормални.
Тази снимка едва ли е подбрана случайно. Можеше да се снима и на друг фон. Тя има за цел да демонстрира, да унижава и да дразни.
Пролемът е, че изобщо трябва да ви обяснявам какво не е наред в снимката.
Не ми е приятно, че Българското правителство е с мандат на Турска партия. Не ми е приятно, че България се управлява от Турци (уви, така е решил мъдрия ми народ). Но не това е големият проблем.
Големият проблем е, че България се управлява от Турция. И това е толкова очевидно, че дори се "чества" по стените на българския парламент.
Това не е въпрос на управление, а е въпрос преди всичко на нация, елементарно достойнство и ценностна система. Те у българите липсват.
Може би според теб проблема ни не е че ни управлява ДПС, а че последното ни управлява зле.
Аз съм сигурен, че ако ни превземат англичаните и да ни установят британско колониално управление с вицекрал, назначен от кралицата, ще въдворят ред, законност, справедливост и ще получим най-качественото управление в историята на балканския полуостров... само че някак си не ме устройва... ще ми се нашите простаци да си ни управляват, колкото и да с а тъпи, мързеливи и посредствени негодници. Защото така е устроен света - всяка държава да се упралява от своите хора. Освен 2: Булгаристан и Белорусс, които се управляват от големите съседни държави.
цитирайПроблемът е, че българската нация и българската държава са толкова скапани, безпътни и негодни, че подобни арогантни демонстрации минават и се приемат за нормални.
Тази снимка едва ли е подбрана случайно. Можеше да се снима и на друг фон. Тя има за цел да демонстрира, да унижава и да дразни.
Пролемът е, че изобщо трябва да ви обяснявам какво не е наред в снимката.
Не ми е приятно, че Българското правителство е с мандат на Турска партия. Не ми е приятно, че България се управлява от Турци (уви, така е решил мъдрия ми народ). Но не това е големият проблем.
Големият проблем е, че България се управлява от Турция. И това е толкова очевидно, че дори се "чества" по стените на българския парламент.
Това не е въпрос на управление, а е въпрос преди всичко на нация, елементарно достойнство и ценностна система. Те у българите липсват.
Може би според теб проблема ни не е че ни управлява ДПС, а че последното ни управлява зле.
Аз съм сигурен, че ако ни превземат англичаните и да ни установят британско колониално управление с вицекрал, назначен от кралицата, ще въдворят ред, законност, справедливост и ще получим най-качественото управление в историята на балканския полуостров... само че някак си не ме устройва... ще ми се нашите простаци да си ни управляват, колкото и да с а тъпи, мързеливи и посредствени негодници. Защото така е устроен света - всяка държава да се упралява от своите хора. Освен 2: Булгаристан и Белорусс, които се управляват от големите съседни държави.
Ако я караме така да станем турски вилает.Ако не сме по-добре, май нема да сме по-зле.Нещо като кюрдите в Анадола.Тогава да видим кой ще ни освобождава.Американците ли?
цитирайИма много общо с „онова нещо съвсем друго”. Портретът е черешката, върха на цинизма, защото е демонстрация на недосегаемост. Ако в една страна Х има един подземен бос, който дърпа някакви конци е едно. Ако същия този бос си паркира джипа пред МВР-то на тази страна и свободно влезе в него, това вече е демонстрация. Демонстрация на „кой командва тук”. /аналогията е случайна/
В момента Доган и догановци са на върха. Демонстрират, че както сега държат цели сектори, от тях са зависими партии и президенти, както единствени могат да си позволят признанието за обръчи и преяждане с власт, утре – могат да управляват сами. И демонстрациите на недосегаемост включват и дразнене. Например с портрети на Ататюрк – едно следствие, с фундамент всички „онези други неща”. И като приемам демонстрацията за връх, аз не знам след него какво може още...
цитирайВ момента Доган и догановци са на върха. Демонстрират, че както сега държат цели сектори, от тях са зависими партии и президенти, както единствени могат да си позволят признанието за обръчи и преяждане с власт, утре – могат да управляват сами. И демонстрациите на недосегаемост включват и дразнене. Например с портрети на Ататюрк – едно следствие, с фундамент всички „онези други неща”. И като приемам демонстрацията за връх, аз не знам след него какво може още...
нищо ново под слънцето из нашите ширини. До нас винаги е имало ясна имперска политика - било османска, било турска след човека от портрета. И в края на краищата не е луд този, който яде зелника.
цитирайТежко ни на нас, че сме слабоумно племе с импотентни лидери и нямаме своя държавна политика. Нито по отношение на Македония, нито на Сърбия, Нито на Молдова и Украйна, където има над милион двустранно признати българи.
Заете ли, че ако бели, грамотни и православни българи от Македония или Бесарабия кандидатстват за българско гражданство чакат по 5 години...Това зависи от администрацията на Първанов и по-точно от Ангел Марин - вицепрезидент на България.
5 години чакане за български паспорт. В същото време шиптари и косовари взимат българско гражданство за няколко седмици, като бутат рушвет на служителите на Първанов. И това е масово. И тези служители на Първанов вечер целуват децата си по челото и заспиват спокойно.
цитирайЗаете ли, че ако бели, грамотни и православни българи от Македония или Бесарабия кандидатстват за българско гражданство чакат по 5 години...Това зависи от администрацията на Първанов и по-точно от Ангел Марин - вицепрезидент на България.
5 години чакане за български паспорт. В същото време шиптари и косовари взимат българско гражданство за няколко седмици, като бутат рушвет на служителите на Първанов. И това е масово. И тези служители на Първанов вечер целуват децата си по челото и заспиват спокойно.
21.
mitternacht -
..
08.01.2008 16:40
08.01.2008 16:40
Съвсем сигурен съм, че в някакво клипче, в България беше окачено турското знаме, пред някаква общинска сграда.
цитирайВсеки народ си заслужава управниците.
500 години сме мислили само как да оцелеем, и сега не е по различно. Псуваме си, ама вкъщи пред телевизора и после пак работата и ракийката.
Историческата обремененист ни е изменила националния ДНК. Роби сме си по манталитет.
цитирай500 години сме мислили само как да оцелеем, и сега не е по различно. Псуваме си, ама вкъщи пред телевизора и после пак работата и ракийката.
Историческата обремененист ни е изменила националния ДНК. Роби сме си по манталитет.
Настръхват ми косите, като те чета, Темплар. Българската нация, за твое сведение, се състои от българи, турци, цигани, арменци, каракачани, руснаци, гърци, румънци и прочие етнически групи. В "турската" според теб партия има и доста висок процент етнически българи, вкл. и в нейното ръководство и парламентарно представителство. Какво имало на стената на кабинета на Касим Дал - това изобщо не е никакъв проблем на всеки нормален български гражданин и данъкоплатец. Ако ще и задника на Таркан да си тури на стената - все ми е тая, и изобщо не ми влияе на никакво национално чувство и достойнство.
Гледната ти точка е точно това, от което имат нужда Доган и кадесарските му настойници. Сякаш чета бръщолевениците на Димитър Стоянов - не онзи сидеровски малоумник, а генерал-полковника от ДС - по адрес на турците и Турция.
За снимката в Дневник и възможния "друг фон" - пълни глупости са това. Нищо няма за демонстриране, дразнене или пък унижаване. А ако все пак бъркам - тогава практически няма разлика между ценностите ти и ценностите на Сидеров. Или поне аз не ги виждам, ама хич.
И още нещо за финал - ДПС купуват изборите. Поведението им по нищо не се различава от поведението на руските или беларуските кагебисти. Като палец и показалец са.
цитирайГледната ти точка е точно това, от което имат нужда Доган и кадесарските му настойници. Сякаш чета бръщолевениците на Димитър Стоянов - не онзи сидеровски малоумник, а генерал-полковника от ДС - по адрес на турците и Турция.
За снимката в Дневник и възможния "друг фон" - пълни глупости са това. Нищо няма за демонстриране, дразнене или пък унижаване. А ако все пак бъркам - тогава практически няма разлика между ценностите ти и ценностите на Сидеров. Или поне аз не ги виждам, ама хич.
И още нещо за финал - ДПС купуват изборите. Поведението им по нищо не се различава от поведението на руските или беларуските кагебисти. Като палец и показалец са.
24.
анонимен -
Не се ли сещаш, че всички българи да ...
08.01.2008 21:49
08.01.2008 21:49
Не се ли сещаш,че всички българи да бяхме гласували,те пак щяха да са във власта,защото там ги сложи Гоце и ДС,а иначе и при Симеон и сега можеше без техните депутати да се стстави правителството.
цитирайТурция нямаше да бъде допусната, до такава власт над България,
ако зад тази работа не стояха САЩ и Англия.
По-точно зад "тази работа" стоят юдо-хазарите,
които зад кулисите управляват САЩ и Англия.
Вие видяхте какво стана с Пардю, след като той публично в Кърджали каза,
че трябва да се ликвидира монопола на ДПС в смесените райони.
Отзоваха го ...
Затова новия посланник Байърли е така мълчалив по този въпрос
цитирайако зад тази работа не стояха САЩ и Англия.
По-точно зад "тази работа" стоят юдо-хазарите,
които зад кулисите управляват САЩ и Англия.
Вие видяхте какво стана с Пардю, след като той публично в Кърджали каза,
че трябва да се ликвидира монопола на ДПС в смесените райони.
Отзоваха го ...
Затова новия посланник Байърли е така мълчалив по този въпрос
всички, които не се дразнят от фотоси като горния кажат как ще се почувстват, когато утре внуците им носят турски или цигански имена. Проблемът на българските мъже във възрастта 32-40 години е единствено да си пишат умотворенията по блоговете (вместо да създавват българчета, те си създават по 1-2 блога) и да вярват, че "участват в някакви промени и правят света по-хубав". Нямате проблеми, българи, спокойно си седете; и аз ще се радвам, че българските момичета ще си лягат с друговерците, защото онези ще го могат, а вие само ще пишете за тях; и никак няма това да ме унижава или дразни, защото и безтова няма да съм в България, те тези места ще са потурчени. Евала на турците, и поне ще има някакво по-сносно управление, може и по-човешко и по-достойно да е, те кога не са си отглеждали добре раята. Нека българинът си спи сега.
цитирай
27.
анонимен -
истината
08.01.2008 23:43
08.01.2008 23:43
Много въздухарски писаници и простотии....БКП(БСП) си създаде ДПС и НДСВ ,за да са вечни във властта.И до ден днешен в България бушува комунизма та чак се тресе.Единствената комунистическа страна в капиталистическия ЕС....Смях,срам и идиотия....
цитирайТози разговор го водихме няколко пъти и аз нямам какво по-различно да кажа, а само мога да повторя:
Ти свеждаш нещата до ниво отделен човек. казваш има турци, арменци... и те са прекрасни хора.
Аз съм 100% съгласен, изпитвам симпатия и уважение към всички хора. За мен няма никакво значение етноса и цвета им. Религията има (за мен).
Но освен отделни хора има и държави с техните държавни интереси. Турция има своите интереси, различни и противоположни с тези на България. За тези интереси тя използва своето малцинство у нас, което е най-естественото нещо на света.
Единственото, което казвам е, че България като държава трябва да гледа своите интереси и дневен ред и да противостои на вмешателството на чужди държави, особено тогава, когато имат различен дневен ред.
Супер логично е и така функционира целия свят.
Когато някой властник в латинска америка работи срещу интереса на САЩ, последните го смачкват и сменят с военна хунта, независимо, че половината им население се състои от латиноамериканци...
цитирайТи свеждаш нещата до ниво отделен човек. казваш има турци, арменци... и те са прекрасни хора.
Аз съм 100% съгласен, изпитвам симпатия и уважение към всички хора. За мен няма никакво значение етноса и цвета им. Религията има (за мен).
Но освен отделни хора има и държави с техните държавни интереси. Турция има своите интереси, различни и противоположни с тези на България. За тези интереси тя използва своето малцинство у нас, което е най-естественото нещо на света.
Единственото, което казвам е, че България като държава трябва да гледа своите интереси и дневен ред и да противостои на вмешателството на чужди държави, особено тогава, когато имат различен дневен ред.
Супер логично е и така функционира целия свят.
Когато някой властник в латинска америка работи срещу интереса на САЩ, последните го смачкват и сменят с военна хунта, независимо, че половината им население се състои от латиноамериканци...
... в интерес на истината този разговор е излишно да го повтаряме, може би офлайн и с повече бира има смисъл:)
Лошото е, че пия антибиотик тази седмица...
цитирайЛошото е, че пия антибиотик тази седмица...
30.
lambo -
Липсата на масов български национализъм води до изчезване на нацията ни
09.01.2008 13:59
09.01.2008 13:59
Висшата власт в БГ е в ръцете на юдеи и ислямисти 50/50
85% от детските, плащани от нас отиват за свръхраждаемоста на циганите
500 000 българки са оженени за чуждо-племенници и раждат негри, араби, азиатци, цигани и т.н.
200 000 българи не могат да имат деца, а всички цигани могат и имат
И никой не се притеснява от това. Те били прекрасни хора. Не, ние сме "прекрасни хора" за тях. Такива като нас, самоунищожаващи се няма други.
Да трябва да се правят българчета, но трябва и да се пише. Да се бие камбаната непрекъснато, че трябва да се правят и отглеждат българчета ...
цитирай85% от детските, плащани от нас отиват за свръхраждаемоста на циганите
500 000 българки са оженени за чуждо-племенници и раждат негри, араби, азиатци, цигани и т.н.
200 000 българи не могат да имат деца, а всички цигани могат и имат
И никой не се притеснява от това. Те били прекрасни хора. Не, ние сме "прекрасни хора" за тях. Такива като нас, самоунищожаващи се няма други.
Да трябва да се правят българчета, но трябва и да се пише. Да се бие камбаната непрекъснато, че трябва да се правят и отглеждат българчета ...
Висшата власт в България е в ръцете на офицери от ДС - чисти 100%-тови българи от най-нисък селски произход, чиито неграмотни въшливи родители слязоха от горите на 09.09.1944за да мародерстват като башибозук из градовете.
Това за юдеите и ислямистите са глупостите на атакаджиите, които в огромната си част за О.З. офицери от ДС и Народната милиция, а организациите и телевизията им са финансирани от Москва.
ДПС работи за Турция и това е нормално, защото са турци.
АТАКА работи за Русия и това е гнусно, защото атакаджиите не са руснаци, но работят срещу страната си.
Бих искал да видя някой от АТАКА да говори и разобличава имперската варварска политика на Русия спрямо България в периода 1885-2008г. Ама няма да се случи, защото ...заради което на времето 4-рима руски дипломати бяха изгонени от България.
цитирайТова за юдеите и ислямистите са глупостите на атакаджиите, които в огромната си част за О.З. офицери от ДС и Народната милиция, а организациите и телевизията им са финансирани от Москва.
ДПС работи за Турция и това е нормално, защото са турци.
АТАКА работи за Русия и това е гнусно, защото атакаджиите не са руснаци, но работят срещу страната си.
Бих искал да видя някой от АТАКА да говори и разобличава имперската варварска политика на Русия спрямо България в периода 1885-2008г. Ама няма да се случи, защото ...заради което на времето 4-рима руски дипломати бяха изгонени от България.
Да разбира се ... Всички знаем кои са Активните борци. Крайно бедни и крайно мързеливи селяни от планинските селца. След 9 Септември 1944г. те се преселиха в големите градове и яхнаха власта. Освен заслугите им до 1944г. за това им помогна и характерната за тях селска лукавост - много "ценно" качество
Но ... внуците на тези селски "андрешковци" са само втория ешелон. Всичко горе са 100% юдеи и ислямисти. Няма нито един етнически българин, та даже и "андрешко" Нито един ....
цитирайНо ... внуците на тези селски "андрешковци" са само втория ешелон. Всичко горе са 100% юдеи и ислямисти. Няма нито един етнически българин, та даже и "андрешко" Нито един ....
били такива.Ламбо твърди,че били онакива.Ти как позна,че са от ДС? Да не гледаш на кафе.И били от най-нисък произход.Забавно.Ти да не си потомствен столичанин? Или внук на барон фон Ганьо Балкански...
Атакистите били агенти на Русия-А ти чиий агент си.Амерички ли?Сега сте на мода.Ако не беше Русия с нейните стратегически и...човешки интереси,и днес да сме железен турски вилает. Бисмарк тогава е казал"че свободата на Бг не струва живота и на един германски хусар."А такива благородници като теб не биха рискували живота си за свободата на хора от най-долен произход.А такива са 90% от бълг.народ.
Гледай го ти русофобчето.Как се пени .ЗНАЧИ "БЪГАРСКИЯ ТУРЧИН",български народен представител,в българския парламент и държава,да защитава интересите на Турция е нормално.А ако Русия защитава собствените си интереси в Бг,това е варварска политика.Гледай го ти умника...Такива "умници" напровиха от Бг днешната лакейско просешка държава.Турчина-приятел и съдружник,руснака и Русия -варвари.
Ако турчин,като етнически турчин,има право да защитава и служи на интересите на любимата му Турция в Бг.То руснака,Русия има 10 пъти право.Защото Русия е освободила страната от турско робство,и нейната политика и съдба са кръвно свързани с Балканската политика.Така е от времето оно.
МАКАР ЧЕ ,бих предпочел турчина да си иде в турцията,а разните му европейци,американци и руснаци,да не се месят в нашата политика.Да не строят бази у нас и ни използват за подготовка на термоядрена война.Защото тогава е много възможно и помен да не остане от нас и Бг.
цитирайАтакистите били агенти на Русия-А ти чиий агент си.Амерички ли?Сега сте на мода.Ако не беше Русия с нейните стратегически и...човешки интереси,и днес да сме железен турски вилает. Бисмарк тогава е казал"че свободата на Бг не струва живота и на един германски хусар."А такива благородници като теб не биха рискували живота си за свободата на хора от най-долен произход.А такива са 90% от бълг.народ.
Гледай го ти русофобчето.Как се пени .ЗНАЧИ "БЪГАРСКИЯ ТУРЧИН",български народен представител,в българския парламент и държава,да защитава интересите на Турция е нормално.А ако Русия защитава собствените си интереси в Бг,това е варварска политика.Гледай го ти умника...Такива "умници" напровиха от Бг днешната лакейско просешка държава.Турчина-приятел и съдружник,руснака и Русия -варвари.
Ако турчин,като етнически турчин,има право да защитава и служи на интересите на любимата му Турция в Бг.То руснака,Русия има 10 пъти право.Защото Русия е освободила страната от турско робство,и нейната политика и съдба са кръвно свързани с Балканската политика.Така е от времето оно.
МАКАР ЧЕ ,бих предпочел турчина да си иде в турцията,а разните му европейци,американци и руснаци,да не се месят в нашата политика.Да не строят бази у нас и ни използват за подготовка на термоядрена война.Защото тогава е много възможно и помен да не остане от нас и Бг.
34.
анонимен -
кика
10.01.2008 14:48
10.01.2008 14:48
"Бих искал да видя някой от АТАКА да говори и разобличава имперската варварска политика на Русия спрямо България в периода 1885-2008г. Ама няма да се случи, защото ...заради което на времето 4-рима руски дипломати бяха изгонени от България.", както и "Турция нямаше да бъде допусната, до такава власт над България,
ако ....." и тн...
Допусната?.. Може ли да си отворите по една географска карта, и да видите колко е голема България в сравнение с Турция и да ви уври главата най-после, 4е сами с турците просто не можем да се справим? А на първия пост - Русия е искала по-силна Сърбия, за да може да устиска при нападенията от Австро-Унгария. Ина4е пак трябва да пращат войски и да по4ват война. А ако Австроунгария мине през Сърбия, ще дойде и у нас, нали?
Не можем да се справим с турците без помощ бе хора!
цитирайако ....." и тн...
Допусната?.. Може ли да си отворите по една географска карта, и да видите колко е голема България в сравнение с Турция и да ви уври главата най-после, 4е сами с турците просто не можем да се справим? А на първия пост - Русия е искала по-силна Сърбия, за да може да устиска при нападенията от Австро-Унгария. Ина4е пак трябва да пращат войски и да по4ват война. А ако Австроунгария мине през Сърбия, ще дойде и у нас, нали?
Не можем да се справим с турците без помощ бе хора!
35.
анонимен -
към ok3223 - поздравления!
10.01.2008 14:51
10.01.2008 14:51
Имало още хора, които не 4акат да им кажат по телевизията какво да мислят и кого да псуват, а мислят сами...браво
и ...не сме едно и също лице!!
цитирайи ...не сме едно и също лице!!
36.
анонимен -
"Когато някой властник в ...
10.01.2008 16:42
10.01.2008 16:42
"Когато някой властник в латинска америка работи срещу интереса на САЩ, последните го смачкват и сменят с военна хунта, независимо, че половината им население се състои от латиноамериканци..." Половината им население казваш...ами да, другата половина латиноси са избити през вековете от същите тези, дето имали "интереси" и право да крадат 4уждия петрол и залежи...Как така американците имат интереси в 4ужда държава дотолкова, 4е да и сменят управлението и да я удавят в кръв ...По каква при4ина?
Задаваш се като строшен пищов.Значи...когато някои не харесва САЩ,смачкват го и си назначават някой,който да ги харесва.И всичко е ок.Това ни го сочиш като пример за добра политика.Деммек демокрацията,нашата демокрация.
Да си забелязъл,че това са манички страни.Мъничета.Сащ са стотици пъти по-голями от тях,като икономика,като военна мощ.Все едно ти да набиеш 5 год. момче и да му вземеш парите за закуска.След това да се биеш гърдите."Какъв съм юнак."А войната в Корея,Виетнам,сега в Ирак.Нещо не са по-твоята рецепта.Смачкваш,назначаваш и всичко е ок.Как се нарича такава политика? Неварварска,цивилизационна,хуманна,примерна,образцова.Защо не опита с Русия,Китай,с една Индия,Турция примерно.Страни съизмерими със САЩ по сила и мощ.Не им стиска,а...А мъничетата,защо не...Я го гледай умника му неден...
цитирайДа си забелязъл,че това са манички страни.Мъничета.Сащ са стотици пъти по-голями от тях,като икономика,като военна мощ.Все едно ти да набиеш 5 год. момче и да му вземеш парите за закуска.След това да се биеш гърдите."Какъв съм юнак."А войната в Корея,Виетнам,сега в Ирак.Нещо не са по-твоята рецепта.Смачкваш,назначаваш и всичко е ок.Как се нарича такава политика? Неварварска,цивилизационна,хуманна,примерна,образцова.Защо не опита с Русия,Китай,с една Индия,Турция примерно.Страни съизмерими със САЩ по сила и мощ.Не им стиска,а...А мъничетата,защо не...Я го гледай умника му неден...
Бъркаш, Темплар. Не аз свеждам нещата до ниво отделен човек. Те са си на това ниво. Всеки един от нас е Личност - българин, турчин, циганин, или намсикакъв. По образ и подобие Божие. Това никога не бива да го забравяш, още повече пък за сметка на т.нар. "държава". За държавните интереси пък е смешно да си говорим. Какви би следвало да са те, освен идентични с интересите на отделните Личности, които ги населяват в техните временни илюзорни граници? Само не ми казвай сега, че държавата е на по-високо стъпало от Личността. Или пък, че т.нар. "общество" е на по-високо стъпало от Личносттта. Сещам се и за прословутата фраза на Маргарет Тачър, помниш ли я? "- ... there is no such a thing as society. There are individual men and women, and there are families". Край на цитата. Кратко и ясно казано.
Примерите с Америка ми се струват малко неуместни. Американците са един друг свят просто, друга планета са. Не са в 21-ви, ами ... в 31-ви век, в сравнение с такива като нас. Дори и в обратната посока да тичат, пак нямаме шанс да ги стигнем в рамките на краткото ни съществуване. Справка - лумпените по-горе.
цитирайПримерите с Америка ми се струват малко неуместни. Американците са един друг свят просто, друга планета са. Не са в 21-ви, ами ... в 31-ви век, в сравнение с такива като нас. Дори и в обратната посока да тичат, пак нямаме шанс да ги стигнем в рамките на краткото ни съществуване. Справка - лумпените по-горе.
GANTREEE и коо.Като ви чета ми ставате смешни.Ама вие сте по католици от папата,бе.Но с това дебилно мислене,няма хляб за вас там.Мили родни картинки.Готови да продадът Бг за 10 цента в брой.
Американците били в 31в...Отиди там,виж-върни се и изтрий написаното.Ако имаш очи,малко съвест и мозък ще го направиш веднага.Отиди,поработи,поживей там,нищо не ти пречи.И ще видиш в кой век са.Ако имаш комплекси за малоценност,не ги стоварвай на гърба на бълг.народ.Ясно.
цитирайАмериканците били в 31в...Отиди там,виж-върни се и изтрий написаното.Ако имаш очи,малко съвест и мозък ще го направиш веднага.Отиди,поработи,поживей там,нищо не ти пречи.И ще видиш в кой век са.Ако имаш комплекси за малоценност,не ги стоварвай на гърба на бълг.народ.Ясно.
40.
анонимен -
ясно,та оттатък
13.01.2008 01:23
13.01.2008 01:23
ясноо-нашта рота да тръгва,па като се върнем,па като ви заварим-то нема за триене.
цитирайТърсене
Блогрол
1. Страницата ми във Facebook
2. Conservative - избрано
3. ЕДИН ЗАВЕТ - потомците офицерския корпус на Царство България
4. Стара София
5. 100-те книги
6. Българска патриаршия - Св. Синод
7. История и политика (блогрол)
8. Радан
9. Комитата
10. Sulla
11. Нашето детство
12. Изгубената България
13. Ic Xс Niка
14. The Monarchist
15. Задочните репортажи
16. Музикалните хроники на един немузикален човек
17. Светослав Малинов - член на ЕП
18. Сергей Петров - Араджиони
2. Conservative - избрано
3. ЕДИН ЗАВЕТ - потомците офицерския корпус на Царство България
4. Стара София
5. 100-те книги
6. Българска патриаршия - Св. Синод
7. История и политика (блогрол)
8. Радан
9. Комитата
10. Sulla
11. Нашето детство
12. Изгубената България
13. Ic Xс Niка
14. The Monarchist
15. Задочните репортажи
16. Музикалните хроники на един немузикален човек
17. Светослав Малинов - член на ЕП
18. Сергей Петров - Араджиони